کد خبر : 1839815 | 31 مرداد 1401 ساعت 22:18 | 16.3K بازدید | 8 دیدگاه

داورزنی: قضیه محمد موسوی را فراموش کنیم

رئیس فدراسیون والیبال ایران یک‌‌بار دیگر به حواشی اخیر تیم ملی و انصراف محمد موسوی از حضور در مسابقات قهرمانی جهان واکنش نشان داد.

داورزنی: قضیه محمد موسوی را فراموش کنیم

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا داورزنی در مورد نایب قهرمانی تیم نوجوانان ایران در مسابقات پسران زیر ۱۸ سال آسیا گفت: این باخت درس عبرتی بود برای تیم ملی نوجوانان تا در مسابقات جهانی نتایج بهتری بگیرند. دو تیمی که همه حریفان خود را برده بودند به فینال رسیدند و در نهایت قهرمان مشخص شد.

رئیس فدراسیون والیبال ادامه داد: فشار زیادی روی بازیکنان تیم ایران بود. تیم نوجوانان ایران در سال ۲۰۱۷ قهرمان جهان شده بود و همه از این تیم انتظار داشتند که در آسیا هم قهرمان شود.

تیمی که در مسابقات نوجوانان آسیا حضور داشت از بین ۱۴۰۰ بازیکن از سراسر کشور انتخاب شده بود. اردو های مختلفی را پشت سر گذاشته ولی این نخستین تورنمنت رسمی آن‌ها بود. حریف تیم نوجوانان در فینال تیم بسیار خوب ژاپن بود. تیم ایران در مسابقات جهانی دوباره با ژاپن روبه‌رو خواهد شد. مردم نگران نتایج آینده تیم نباشند چون این تیم ظرفیت بالایی دارد و تنها به خاطر بی‌تجربگی و استرس به ژاپن باخت.

یکی از بهترین تیم‌های نوجوانان تاریخ والیبال را در اختیار داریم و نگران باخت این تیم در فینال نیستیم. نایب قهرمانی آسیا نیز عنوان بدی نیست.

داورزنی در مورد حواشی اخیر پیش از اعزام تیم ملی والیبال به جام واگنر و انصراف محمد موسوی توضیح داد: این موضوعی است که باید فراموش شود. تیم ملی با آرامش کامل در حال آماده شدن برای مسابقات قهرمانی جهان است. خوشبختانه تیم ملی مشکلی ندارد.

ما احترام خاصی برای موسوی قائل هستیم. هر کس آزاد است حرفی را که در ذهنش دارد بزند ولی نباید شرایط تیم را به هم بریزد. موسوی سرمایه بزرگ والیبال ایران است و کنار گذاشتن او به‌طور کامل، کار درستی نیست.

چند سال است که حتی یک دلار هم از فدراسیون جهانی دریافت نکرده‌ایم با این حال سال گذشته پنج میلیارد تومان به بازیکنان پاداش دادیم. حساب و کتاب ما در مورد پول‌های پرداختی فدراسیون جهانی با صدا و سیما است.

دیدگاه‌ها