کد خبر : 1839817 | 31 مرداد 1401 ساعت 22:27 | 19.8K بازدید | 14 دیدگاه

شروع تظاهرات یونایتدها با حمله به اتوبوس لیورپول

درحالی‌که نزدیک به یک ساعت به شروع دیدار یونایتد و لیورپول باقی مانده اعتراض هواداران یونایتد به مالکان آمریکایی باشگاه در شهر منچستر آغاز شده است.

شروع تظاهرات یونایتدها با حمله به اتوبوس لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد امشب در خانه خود میزبان لیورپول است. در حالی‌که نزدیک به یک ساعت تا سوت شروع این مسابقه حساس باقی مانده؛ همان‌طور که انتظار می‌رفت اعتراض و تظاهرات هواداران شیاطین سرخ علیه گلیزرها در شهر منچستر آغاز شده است. این تظاهرات توسط یکی از گروه‌های مهم هواداری یونایتد به نام گروه 1958 سازماندهی شده است.

1737697

هواداران ناراضی، خانواده گلیزر را به سال‌ها سوءمدیریت، ناتوانی در فصل نقل و انتقالات و سرمایه‌گذاری نکردن در باشگاه متهم می‌کنند. گروه 1958 در روزهای اخیر از هواداران خواسته بود از ساعت 7 بعد از ظهر به‌وقت محلی در محلی نزدیک به ورزشگاه اولدترافورد تجمع کنند و سپس در کنار هم به سمت ورزشگاه حرکت و تظاهرات کنند. بازی دو تیم به‌وقت محلی ساعت 8 شب آغاز می‌شود.

1737698

پلیس شهر منچستر و مقامات امنیتی انگلیس نگران این تظاهرات هستند. چند ساعت قبل اعلام شد به دلیل نگرانی از خطرات امنیتی، جلسه‌ای که قرار بود کادر فنی یونایتد در هتل لووری برگزار کند؛ لغو شده است.

1737699

در تصاویری که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده عده زیادی از هواداران یونایتد در محلِ از پیش مشخص شده توسط گروه 1958 دیده می‌شوند. این افراد زمانی که اتوبوس تیم لیورپول از خیابان عبور کرد به بازیکنان لیورپول فحاشی کرده و با لیوان‌های پلاستیکی و اشیای دیگر اتوبوس را مورد اصابت قرار دادند.

دیدگاه‌ها