کد خبر : 1839820 | 31 مرداد 1401 ساعت 22:50 | 66.3K بازدید | 18 دیدگاه

ورود کاسمیرو به اولدترافورد در حلقه بادی‌گاردها (عکس)

کاسمیرو، خرید جدید منچستریونایتد، که در بازی بزرگ امشب مقابل لیورپول حضور نخواهد داشت دقایقی پیش وارد ورزشگاه اولدترافورد شد تا بازی تیم جدیدش را از نزدیک تماشا کند.

ورود کاسمیرو به اولدترافورد در حلقه بادی‌گاردها (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ویدیویی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد نشان می‌دهد کاسمیرو، ستاره جدید منچستریونایتد، دقایقی پیش وارد ورزشگاه اولدترافورد شد. کاسمیرو در فهرست یونایتد برای دیدار امشب مقابل لیورپول حضور ندارد اما بر اساس گزارش‌ها قرار است پیش از سوت شروع مسابقه او به‌صورت رسمی به هواداران معرفی شود.

1737704

در این ویدیو کاسمیرو در حالی دیده می‌شود که توسط چند محافظ دوره شده است. هواداران منچستریونایتد که می‌خواستند با موبایل‌های خود از ستاره جدید تیم‌شان عکس بگیرند به سمت او هجوم آوردند و محافظان مجبور شدند ستاره برزیلی را به سرعت به سمت ورودی اولدترافورد هدایت کنند.

1737705
1737706

کاسمیرو امروز در مراسمی احساسی با رئال مادرید خداحافظی کرد. مراسمی که اشک ستاره برزیلی را درآورد. او سپس به شهر منچستر رفت تا بعد از پشت سر گذاشتن آزمایش‌های پزشکی پای قراردادش با یونایتد را امضا کند.

انتظار می‌رود مقدمات اداری ثبت قرارداد ستاره برزیلی ظرف چند روز آینده انجام شود و او روز شنبه آینده در دیدار مقابل ساوتهمپتون به میدان برود.

دیدگاه‌ها