کد خبر : 1839821 | 31 مرداد 1401 ساعت 23:05 | 22K بازدید | 16 دیدگاه

خط‌و‌نشان مهدی‌پور برای هافبک‌های تیم ملی(عکس)

ستاره خط میانی استقلال بعد از نمایش دلپذیر برابر ملوان در تمرین آبی‌ها هم حسابی روی فرم است.

خط‌و‌نشان مهدی‌پور برای هافبک‌های تیم ملی(عکس)

به گزارش "ورزش سه" گره کور بازی با ملوان برای استقلالی‌ها به دست مهندس این تیم باز شد. جایی که مهدی مهدی‌پور با ارسالی خط‌کشی‌شده روی سر عارف غلامی زمینه‌ساز بازگشت استقلال شد.
هافبک اصفهانی استقلال بعد از پشت سر گذاشتن یک فصل درخشان در استقلال و ثبت پاس گل‌های پرتعداد برای آبی‌ها، مزد تداوم عملکرد چشم‌گیرش را با دعوت به اردوهای آخر تیم ملی در راه صعود به جام جهانی و البته اردوی قطر در خرداد گرفت و حتی برابر کره جنوبی در سئول به میدان رفت.
مهدی‌پور فصل جدید را به مانند سایر هم‌تیمی‌هایش برابر سپاهان خوب شروع نکرد اما در بازی برابر ملوان کاری کرد که همه از او انتظار داشتند؛ گلسازی و ریتم دادن به بازی استقلال.
ستاره خط میانی استقلال که جزو معدود هافبک‌های دفاعی فوتبال ایران است که در بازیسازی هم مهارت دارد، پنالتی حساس دقایق پایانی را هم با تسلط وارد دروازه کرد تا با تکمیل نمایش قابل قبولش، از لحاظ آماری هم با یک گل و پاس گل نمره خوبی دریافت کند.
هافبک این روزهای تیم ملی که امیدوار است حضورش در این تیم شامل اردوهای بعدی یوزها هم باشد، در تمرین آبی‌ها هم با نهایت انگیزه شرکت می‌کند تا با حفظ آمادگی بالای خودش علاوه‌بر موفقیت استقلال، نقشی هم در تیم ملی ایفا کند. ژست پیروزمندانه مهدی در تمرین امروز استقلال هم بیانگر شرایط فوق‌العاده روحی و جسمی شماره 9 دارد. بازیکنی که با تمدید بلندمدت قراردادش نزد هواداران هم محبوبیت بیشتری پیدا کرده، امید اصلی ساپینتو برای شکل دادن به بازی استقلال برابر نفت مسجد سلیمان خواهد.

1737709

دیدگاه‌ها