کد خبر : 1839832 | 01 شهریور 1401 ساعت 00:36 | 85.5K بازدید | 58 دیدگاه

سازمان لیگ فعلا سکوت کرده؛

فسخ یک‌طرفه و پرماجرای استقلال با ارسلان مطهری

باشگاه استقلال در ساعت پایانی نقل و انتقالات اقدام به فسخ یک‌طرفه قرارداد با مهاجم خود کرد.

فسخ یک‌طرفه و پرماجرای استقلال با ارسلان مطهری

به گزارش "ورزش سه"، ارسلان مطهری در شرایطی حاضر به فسخ قرارداد با استقلال نشد و در این تیم ماند که روز دوشنبه در تمرین آبی‌پوشان شرکت کرد، اما اجازه تمرین در کنار دیگر بازیکنان را به‌دست نیاورد و پس از یک جر و بحث با مدیر این تیم محل تمرین را ترک کرد.

باشگاه استقلال که تاکنون نسبت به بحث قطع یا ادامه همکاری با ارسلان مطهری واکنشی نشان نداده، بنابر گفته مسئول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ در آخرین ساعات یک‌شنبه، سی‌اُم تیرماه قرارداد این مهاجم را به‌صورت یک‌طرفه فسخ کرده تا یک جای خالی در لیست خود داشته باشد، اما مشخص نیست سازمان لیگ با این درخواست موافقت می‌کند یا خیر.

محمدرضا کسرایی در خصوص آخرین وضعیت لیست بازیکنان استقلال در پایان مهلت نقل و انتقالات تابستانی اظهار کرد: به دلیل محرمانه بودن اطلاعات و تعهدی که نسبت به باشگاه‌ها داریم، نمی‌توانستیم در روزهای اخیر مسائل تیم‌ها را در رسانه‌ها بازگو کنیم ولی در بحث استقلال، یک موضوع وجود دارد.

او با اشاره به بحث وضعیت همکاری امیرارسلان مطهری با استقلال ابراز کرد: یک‌شنبه‌ شب در آخرین دقایق زمان نقل و انتقالات، باشگاه استقلال از طریق سیستم اتوماسیون اداری نامه‌ای مبنی بر ارسلان مطهری برای سازمان لیگ فرستاد و درخواست کرد تا این بازیکن را از لیست‌شان خارج کنیم.

مسئول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ اضافه کرد: با توجه به اینکه طبق درخواست باشگاه، استنباط ما این بود که در قانون سکوت وجود دارد و زمانی که در قانون این مسئله باشد، کمیته نقل و انتقالات ما، تعیین وضعیت بازیکنان فدراسیون و تدوین مقررات این حق را دارند تا در این پرونده اظهار نظر کنند؛ سازمان لیگ تصمیم گرفت تا درخواست باشگاه را رسیدگی کنند چون ما مجری تصمیمات این عزیزان هستیم.

کسرایی یادآور شد: به دلیل اینکه مطالبی که باشگاه استقلال در نامه خود عنوان کرد، به شکلی بود که ما نمی‌توانستیم اعلام نظر ۱۰۰ درصدی در این‌باره داشته باشیم و قطعا نیازمند اعلام نظر از سوی کمیته‌های مربوطه بودیم.

او در خصوص دلیل استقلال برای فسخ قرارداد با مطهری که در نامه عنوان شده، گفت: اجازه بدهید خود باشگاه این موضوع را بگوید؛ ما امانت‌دار باشگاه هستیم ولی نکاتی که عنوان کردند، برای ما روشن نبود و نیاز به اظهار نظر در کمیته‌های تعیین وضعیت و تدوین مقررات سازمان لیگ هستیم.

مسئول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ در واکنش به اظهار نظر میثاقی مبنی بر اینکه باشگاه استقلال توافق دو طرفه‌ای با ارسلان مطهری نداشته و پس از اینکه نامه فسخ یک‌طرفه را برای سازمان لیگ ارسال نموده، کمیته تعیین وضعیت باید در این خصوص اظهار نظر کند، گفت: قطعا همین‌طور است.

ویدئو: 258149

دیدگاه‌ها