کد خبر : 1840100 | 02 شهریور 1401 ساعت 17:45 | 47.2K بازدید | 32 دیدگاه

نامجو مطلق: رفتار با ارسلان زشت بود

جواد خیابانی آدم خوبی است و خامی کرده است

پیشکسوت استقلال در مورد موضوعات مختلفی در مورد این تیم و همچنین الزام حضور بانوان در ورزشگاه صحبت کرد‌.

جواد خیابانی آدم خوبی است و خامی کرده است

به گزارش "ورزش سه"، مجید نامجو مطلق در ابتدا صحبت هایش می گوید باشگاه باید رفتاری حرفه ای نسبت به بازیکنان داشته باشد  و انتهای صحبت هایش ابراز امیدواری می کند که با بیشتر شدن شناخت ساپینتو نسبت به تیم استقلال بتواند روند بهتری در هفته های آینده داشته باشد.
این گفت و گو را در زیر بخوانید:

باید حرفه ای تر با ارسلان برخورد می شد

وقتی هنوز مربی نیامده و باشگاه قرارداد یک سری از بازیکنان را تمدید و یک سری ها را جذب می‌کند، قطعاً مشکلاتی پیش می آید زیرا هر مربی یک تفکر دارد. اگر مربی ایرانی بود و شناخت داشت می شد که درگیر چنین مشکلاتی نباشیم ولی وقتی که یک مربی خارجی می آید که روی فوتبال ما شناخت ندارد و مسئولان باشگاه قبل از آمدنش قرارداد می بندند این ناهماهنگی ها هم به وجود می آید، چون ممکن است یک بازیکن مورد سلیقه مربی نباشد. شاید اگر مربی با آگاهی بیشتر و دیدن بازی بازیکنان تصمیم می گرفت این اتفاقات نمی افتاد. دقیقا نمی‌دانم ولی شنیده بودم که فیلم بازی بازیکنان را در اختیارشان قرار داده بودند. به نظر من این شرایط قشنگ نیست. ارسلان مطهری که دو سه سال برای استقلال زحمت کشید، نقل و انتقالات هم به پایان رسیده است. این شرایط باعث می‌شود هم بازیکن آسیب ببیند هم باشگاه متضرر شود به نظر من باید خیلی حرفه ای تر در این مسئله عمل می کردند‌.

برای جلوگیری از محرومیت باید این کار را می کردیم

آزاد شدن ورود بانوان به ورزشگاه ها باید اتفاق می افتاد چون ای اف سی و فیفا واقعا شوخی ندارند. مسئولان نمی‌توانند بر اساس سلیقه رفتار کنند، اگر اینگونه باشد محروم می شویم‌. این یک قانون است و در همه کشورها اجرا می‌شود. در کشورهایی که اسلامی هم هستند این اتفاق میفتد و ما نمی توانیم از قوانین تخطی کنیم. من فکر نمی کنم اتفاقی بیفتد، حساسیت ها بیش از حد است. وقتی بانوان وارد ورزشگاه می شوند آقایان مراعات می کنند. من اصلا نه سیاسی هستم و نه می توانم در مورد این مسائل صحبت کنم. یک سری از قوانین هست که ما ملزم به اجرا هستیم در غیر این صورت با محرومیت روبرو می شویم. اگر این اتفاق امسال نیفتد سال بعد رخ می دهد در نهایت باید این اتفاق بیفتد چون دست ما نیست، حالا نمی دانم سخت گیری برای چیست؟ نمی دانم چه مانعی وجود دارد؟  آن هم در جامعه ای که زن و مرد کنار هم زندگی و کار می کنند و اتفاق خاصی هم نمی‌افتد. شاید دلیل شرعی و علمی داشته باشد که من از آن بی‌اطلاعی هستم ولی برای اینکه ما عضو فیفا باشیم و تحریم نشویم باید این اتفاق بیفتد. در خیلی از ورزش ها فاصله تماشاگر به زمین نزدیک است در حالی که در فوتبال دور است. در بازی با عراق خانم‌ها آمدند و اتفاق خاصی هم نیفتاد و جایگاهی را مختص به آنها قرار دادند.
جواد خیابانی خامی کرده است

قبل از هر چیزی بگویم من جواد خیابانی را دوست دارم چون آدم خوبی است. وقتی  صحبت می کند با تمام احساسش این کار را انجام می دهد و این قابل تقدیر است. انسان بسیار خوبی هم است ولی یکسری صحبت‌ها وجهه خود آدم را هم خراب می کند. ۴,۵ سال از انقلاب گذشته بود و ما فوتبال را شروع کردیم، اصلا نمی دانستیم دوپینگ چیست؟ آنکه چند سال قبل تر از این موضوع بود. واقعا تعجب می کنم به گفته یک نفر استناد کنی، مرحوم همایون بهزادی که از بزرگان فوتبال ما و بسیار قابل احترام است و چندین بار او را از نزدیک دیدم انسان بسیار با شخصیتی بود ولی اینکه بخواهی با استناد به صحبت های یک نفر  بخواهی تهمتی به یک مجموعه بزنی که این همه افتخار و اسم بزرگ دارد و باشگاه نمونه ای در گذشته بوده و بدون سند و مدرک اذهان عمومی را بهم بریزد درست نیست. من فکر می‌کنم آقای خیابانی یک مقدار خامی کرده است. مثلاً از زبان یک نفر چنین چیزی مطرح شده شما در ابتدا در مورد صحت آن مطمئن شوید. چون نمی شود که حرف بی اساس زد. وقتی می‌خواهی حرفی بزنی که در جامعه بازتاب دارد باید قبلش تحقیق کنید که چنین چیزی وجود داشته یا نه؟ از این طرف هم باید به صحبت‌های آقای پروین استناد کرد که گفته است چنین چیزهایی وجود نداشته. باید سند و مدرک را آپدیت کرد و آن موقع اگر واقعیت داشت تازه شاید آدم بتواند مطرح کند. به نظر من این یک موج منفی برای هوادارانی است که به عشق این تیم زندگی می‌کنند و بازتاب خوبی ندارد.

شناخت ساپینتو هر هفته بیشتر می شود

مس کرمان یک تیم تازه به لیگ برتر صعود کرده است و قطعا انگیزه زیادی دارد. من صحنه های بازی را دیدم. تیم بدی نیست و در فاز هجومی تیم خطرناکی است ولی با توجه به اینکه بازی اش را کامل ندیدم نمی توانم قضاوت درستی از این تیم داشته باشم در نتیجه بهتر است به تیم خودمان استناد کنیم که بازی هایش را دنبال می کنیم. من فکر می کنم هر هفته که می گذرد آشنایی آقای ساپینتو نسبت به شرایط و نفرات تیم بهتر می شود. قطعا هر هفته باید روند رو به رشدی داشته باشیم. بازی قبلی استقلال در نیمه اول چنگی به دل نزد ولی در نیمه دوم بهتر شد. من فکر می‌کنم هفته های ابتدایی خیلی تاثیر گذار است. واقعا امتیازات شروع فصل خیلی مهم است. امیدوارم استقلال در این بازی علاوه بر کسب سه امتیاز به هماهنگی و شناخت برسد تا خیالش برای هفته های آینده راحت باشد‌.

دیدگاه‌ها