کد خبر : 1839844 | 01 شهریور 1401 ساعت 02:52 | 47.1K بازدید | 15 دیدگاه

وحید امیری از بهترین روزش بعد از مصدومیت می‌گوید

ستاره تیم ملی: احترام اسکوچیچ را حفظ نکردیم!

هافبک چپ‌پای فوتبال ایران که این روزها تمرینات فوتبالی‌اش را آغاز کرده، معتقد است کوچک‌ترین دو‌دستگی‌ بین بازیکنان تیم ملی وجود ندارد.

ستاره تیم ملی: احترام اسکوچیچ را حفظ نکردیم!

به گزارش "ورزش سه" وحید امیری، بازیکن ثابت تیم ملی در مرحله مقدماتی جام جهانی که مصدومیتش در بازی با ذوب‌آهن او را از شرایط مسابقه دور کرده است، این روزها ضمن پشت‌سر گذاشتن روزهای اولیه نقاهت پس از عمل جراحی، در حال انجام تمرینات آماده‌سازی شخصی زیر نظر کادر پزشکی تیم ملی است.

گفتگو با ستاره ملی‌پوش پرسپولیسی‌ها، یکی از آیتم‌های برنامه فوتبال برتر بود که در آن وحید امیری در خصوص مباحث مختلف صحبت می‌کند. گزیده این صحبت‌ها را در ادامه می‌خوانید:

* حفظ شخصیت اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی

با اتفاقاتی که افتاد به نظر من یک مقداری کار اسکوچیچ را کوچک شمردیم. در شرایطی که کرونا کل دنیا را گرفته بود و تیم ملی کشور ما با یک مساوی به دور دوم مقدماتی جام جهانی راه پیدا نمی‌کرد، آقای اسکوچیچ تیم ملی را در اختیار گرفتند و تلاش کردند. ایشان برای دیدن بازیکنان به کشورهای مختلف سفر کردند و در شرایط کرونا اردو‌های خیلی کمی برگزار کردند، در شرایطی که فدراسیون هم اوضاع خوبی نداشت. به نظر من ما نتوانستیم احترامی که باید را برای سرمربی تیم ملی قائل شویم. ناگفته هم نماند که ما در کل در این زمینه خوب عمل نکردیم.

* دو دستگی میان بازیکنان تیم ملی

به نظر من کوچک‌ترین دو دستگی بین بازیکنان وجود ندارد و ملاک قرار دادن این شرایط برای ضربه به تیم ملی به دور از عدالت است چون این بازیکنان هرموقع کنار هم بودند تمام تلاش‌شان را برای اعتلای پرچم ایران انجام دادند. بالاخره یک سری اتفاقات ناخوشایند افتاد که برای کسانی که اطلاعی از فوتبال نداشتند هم روی خوبی نداشت. آن هم بر می‌گردد به اتفاقاتی که در گذشته افتاده است و باید مدیریت می‌شد. خواهشم از افرادی که در راس کار هستند و بازیکنان این است که برای هدف ما که انجام بازی‌های خوب و خوشحالی مردم است، تلاش کنند.

* میان‌داری وحید امیری در بین استوری‌های متفاوت

شما در این شک نکنید که بازیکنان ما از نظر معرفت، اخلاق و شخصیت سرآمد هستند. اتفاقات گذشته، قابل برگشت نیست. خواهش می‌کنم همه دست به دست هم دهیم. بازیکنان خوبی هم داریم.

* صحبت با اسکوچیچ در مورد شرایط جسمانی

در خصوص وضعیت خودم که با ایشان حرف زدیم اما در خصوص مسائل دیگر صحبتی نداشتیم چرا که اصلا خودم را در حدی نمی‌بینم که در مورد تیم ملی اظهار نظر کنم. چون بازیکنی هستم که تا جایی که توان دارم لباس تیم ملی را بپوشم، تمام توانم را می‌گذارم. در مورد سایر مسائل سعی می‌کنم دخالت نکنم چون حرفی که بزنیم صحبت‌های دیگری را به دنبال دارد که فکر می‌کنم‌ درست نیست. بالاخره افراد در فدراسیون و بازیکنان همه رفقای ما هستند. باید جوری رفتار کنیم که خدایی نکرده اتفاقی نیفتد و کسی از ما نرنجد.

* خواهش از ارکان مختلف فوتبال ایران

 خواهش می‌کنم، هرکسی در هر جایگاهی که هست (مسئولین ورزشی شامل مدیریت، معاونت، سرمربی و بازیکنان)  سعی کند تا کارش را به نحو احسن انجام بدهد. به شما قول می‌دهم اتفاقات خیلی خوبی برای تیم ملی کشورمان رخ بدهد. امروز بهترین روزی است که در ۱۰۰ روز گذشته داشتم و اولین روزی بود که توانستم کمی تمرینات فوتبالی داشته باشم، از کسانی که این روز را برای من رقم زدند تشکر می‌کنم.

دیدگاه‌ها