کد خبر : 1839882 | 01 شهریور 1401 ساعت 11:50 | 28.3K بازدید | 14 دیدگاه

کدام نامزد ریاست فدراسیون از رقابت خط خورد؟

تنها دو نامزد در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال باقی مانده‌اند و دبیر کل فدراسیون فوتبال هم در برنامه فوتبال برتر به این موضوع اشاره کرد.

کدام نامزد ریاست فدراسیون از رقابت خط خورد؟

به گزارش "ورزش سه"، انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال 8 شهریور در تهران برگزار می‌شود و به نظر می‌رسد از بین مهدی تاج، میرشاد ماجدی و عزیز محمدی، یک نفر شانس شرکت در این انتخابات را از دست داده است.

کمیته بدوی انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال اگر چه از ابتدا تلاش کرد تا نسبت به بررسی پرونده نامزدها دقیق باشد اما اطلاع‌رسانی‌اش در این زمینه شفاف و روشن نیست و همین رسانه‌ها را به سمت گمانه‌زنی پیش برده است. با این حال پیش بینی می‌شود نامزدی که از جمع نامزدهای ریاست فدراسیون فوتبال کنار گذاشته شده است، از بین مهدی تاج و میرشاد ماجدی باشد.

برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از جمله رییس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی و هم چنین اهالی سرشناس فوتبال، مخالف بازگشت مهدی تاج به فدراسیون فوتبال هستند و در این‌باره هم اظهار نظر صریح کرده‌اند. با توجه به قرارداد مارک ویلموتس، که علاوه‌بر دریافت 2 میلیون دلار از فدراسیون فوتبال با رای دادگاه بین‌المللی ورزش 4 میلیون یوروی دیگر هم دریافت خواهد کرد و همین‌طور مطرح شدن نام مهدی تاج در پرونده اختلاس فولاد مبارکه اصفهان، مخالفت‌ها با حضور او در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال بیشتر شده است. مهدی تاج نقش خود در این دو پرونده را رد کرده و معتقد است که هیچ تخلفی مرتکب نشده است.

 چندی پیش خبرگزاری فارس نامه‌ای را از سمت رییس کمیته بدوی انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال خطاب به میرشاد ماجدی منتشر کرد که در این نامه به سرپرست فعلی فدراسیون فوتبال، بابت یک‌سری از اقدامات تذکر جدی داده و تاکید شد در صورتی‌که توضیحات وی بابت این اقدامات قانع‌کننده نباشد از انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال کنار گذاشته می‌شود. بر همین اساس، ممکن است نامزدی که از انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال کنار گذاشته شده است، میرشاد ماجدی باشد. هر چند دبیرخانه فدراسیون فوتبال دریافت چنین نامه‌ای را از رییس کمیته بدوی انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال تایید نکرد.

ممکن است نام نامزدی که از انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال کنار گذاشته می‌شود برای پرهیز از ایجاد تنش در جلسه مجمع عمومی فدراسیون فوتبال اعلام شود. در این نشست نام نامزدهای انتخابات به طور رسمی برای اعضای مجمع اعلام و هر یک از نامزدها فرصت پیدا خواهند کرد که چند دقیقه‌ای برای اعضای مجمع صحبت کنند و پس از آن رای‌گیری آغاز خواهد شد.

دیدگاه‌ها