کد خبر : 1839885 | 01 شهریور 1401 ساعت 11:59 | 21.5K بازدید | 19 دیدگاه

خشم هواداران یووه: آلگری را دوباره اخراج کنیم!

هواداران یوونتوس از عملکرد مکس آلگری، سرمربی این تیم، به هیچ وجه راضی نیستند.

خشم هواداران یووه: آلگری را دوباره اخراج کنیم!

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس شب گذشته در دومین دیدار از فصل جدید رقابت‌های لیگ ایتالیا به مصاف سمپدوریا رفت و با تساوی 0-0 برابر این تیم متوقف شد. 
آنها در اولین بازی این فصل موفق شدند با سه گل از سد ساسولو عبور کنند اما تساوی در این بازی نتیجه خوبی برای آنها نبود، خصوصا که نتوانستند موقعیت گل زیادی روی دروازه حریف ایجاد کنند و نمایش خوبی ارائه کردند. 
این در حالی بود که تیم حریف چند فرصت خوب برای گلزنی داشت و ضربات بازیکنان این تیم دو بار به تیرک دروازه خورد تا یووه از شکست حتمی فرار کرده باشد. 
این تساوی واکنش‌های بسیاری را از سوی هواداران یوونتوس در شبکه‌های اجتماعی به همراه داشت. یکی از آنها نوشت:« من دو ساعت از وقتم را با تماشای این بازی هدر دادم.»

1737814
کاربر دیگری در توییتر نوشت:« وای! ما واقعا افتضاح هستیم.»
هوادار دیگری اظهار داشت:« من از امروز رسما عضو کمپین اخراج آلگری هستم. این‌که حتی یک ایده تاکتیکی نداشته باشی غیرممکن است. لازم نیست درباره بازیکنان با من حرف بزنید چون حتی بدون بازیکن هم باید ایده تاکتیکی درستی داشته باشید.»
یکی دیگر از هواداران این تیم که از تصمیمات آلگری عصبانی به نظر می‌رسید، نوشت:« این یک نمایش تاسف‌آور بود، برابر سمپدوریا! تکرار می‌کنم، سمپدوریا. چه زمانی می‌توانیم دوباره آلگری را اخراج کنیم. تنها زمانی حاضر هستم بار دیگر بازی یووه را ببینم که قرارداد آلگری تمام شده باشد. باید از سلامت روح و روانم مراقبت کنم.»

دیدگاه‌ها