کد خبر : 1839910 | 01 شهریور 1401 ساعت 14:21 | 45.9K بازدید | 8 دیدگاه

ماریانو پس از کاسمیرو

حالا وقت جدایی یک بازیکن دیگر از رئال است

روز گذشته کاسمیرو رسما با رئال مادرید خداحافظی کرد و به منچستریونایتد رفت. طبق ادعای آاس، ماریانو دیاز جدا شده بعدی رئال خواهد بود.

حالا وقت جدایی یک بازیکن دیگر از رئال است

به گزارش "ورزش سه"، ماریانو دیاز در تابستان 2018 و پس از درخشش در لیون به رئال برگشت و به او پیراهن شماره هفت رونالدو را هم دادند اما همواره درگیر مصدومیت‌ها بوده و هرگز نتوانسته درخشش لازم را نشان دهد. او که مورد اعتماد زیدان قرار نداشت، شرایطش با کارلو آنچلوتی نیز در فصل گذشته تغییری نکرد.

1658774

ماریانو 4.5 میلیون یورو خالص در سال دستمزد می‌گیرد و هنوز یک‌سال دیگر نیز قرارداد دارد. رئال در دو تابستان گذشته قصد فروش او را داشت که با مقاومت این بازیکن روبه‌رو شد. طبق ادعای آاس، تابستان امسال شرایط متفاوت شده و ماریانو بالاخره به این نتیجه رسیده که جدایی از رئال، بهترین راه حل است.

1578559

تنها 9 روز به پایان نقل و انتقالات باقیمانده و ماریانو که در سه بازی اخیر رئال جایی در ترکیب نداشته، قصد جدایی دارد. کارلو آنچلوتی به او گفته است که شرایطش در فصل جاری نیز مثل فصل قبل خواهد بود. ماریانو در سه فصل گذشته تنها 1161 دقیقه برای رئال بازی کرده و دیگر نشانی از روزهای خوبش در لیون ندارد. آاس نوشته است که ماریانو قصد بازی در لالیگا را دارد و رئال را فقط به مقصد یک تیم اسپانیایی دیگر ترک خواهد کرد. او تابستان گذشته از رایو وایه‌کانو پیشنهاد خوبی داشت ولی به دلیل دستمزد پایین آن را رد کرد. از سلتا، سویا، اسپانیول و ختافه به عنوان تیم های خواهان او نام برده می شود.

دیدگاه‌ها