کد خبر : 1839912 | 01 شهریور 1401 ساعت 14:50 | 52.1K بازدید | 3 دیدگاه

جام کنفدراسیون‌ها؛

شکست سنگین زنان والیبال ایران در گام دوم

تیم ملی والیبال ایران در سومین روز مسابقات جام کنفدراسیون زنان آسیا مقابل تیم ویتنام مغلوب شد و در رتبه سوم جدول باقی ماند.

شکست سنگین زنان والیبال ایران در گام دوم

به گزارش "ورزش سه"، سومین روز مسابقات والیبال جام کنفدراسیون زنان آسیا امروز (سه‌شنبه یکم شهریور) با چهار دیدار پیگیری می‌شود. تیم ملی والیبال زنان ایران در سومین مسابقه امروز به مصاف ویتنام رفت و سه بر صفر با امتیازهای (۲۵بر ۱۷)، (۲۵ بر ۱۴) و (25 بر 11) مغلوب حریف شد.

 ترکیب تیم ملی ایران در دیدار با ویتنام را مهسا کدخدا، الهه پورصالح، شبنم علیخانی، پوران زارع، مائده برهانی، محدثه مشتاقی، تهمینه درگزنی تشکیل دادند.

والیبالیست‌های ویتنام در این دیدار سعی کردند با سرویس‌های هدفمند خود دریافت ایران را متزلزل کنند و با وجود شروع خوبی که ملی‌پوشان داشتند، امتیازات برتر را به نام خود ثبت کنند.
تیم ایران امروز در شرایطی به مصاف تیم ویتنام رفت که حریفش در دو بازی گذشته یک برد و یک باخت را به دست آورده بود و جایگاه دوم جدول رده بندی گروه A را به خود اختصاص داده بود.

شاگردان الساندرا کمپدلی بعد از برد کره جنوبی در این دیدار با انگیزه بالاتری مقابل رقیب ظاهر شدند اما تجربه ویتنامی‌ها در این دیدار باعث شد تا در مواقع حساس بهترین تصمیم را برای امتیازآوری بگیرند.

تیم ملی زنان ایران به رغم این شکست همچنان با یک برد و سه امتیاز در رتبه سوم جدول گروه الف قرار دارد.
زینب حقی داور اعزامی ایران امروز به‌عنوان داور اول، دیدار تیم‌های استرالیا و چین‌تایپه را سوت زد و تایپه سه بر دو حریف خود را شکست داد.

دیدگاه‌ها