کد خبر : 1839919 | 01 شهریور 1401 ساعت 15:53 | 17.2K بازدید | 5 دیدگاه

اعتراف کمپدلی بعد از شکست سنگین برابر ویتنام

الساندرا کمپدلی، سرمربی تیم ملی والیبال زنان ایران تاکید کرد برای اینکه بتوانیم مقابل تیم‌های آسیای شرقی که سرعتی بازی می‌کنند نتیجه بگیریم نیاز به تمرین بیشتر داریم.

اعتراف کمپدلی بعد از شکست سنگین برابر ویتنام

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال زنان ایران امروز در دومین مسابقه خود از رقابت های جام کنفدراسیون ها به مصاف ویتنام رفت و در سه ست پیاپی از حریف خود شکست خورد. این در حالی است که شاگردان کمپدلی در مسابقه اول خود دست به کار بزرگی زده و کره جنوبی را شکست داده بودند.

الساندرا کمپدلی بعد از مسابقه ایران مقابل ویتنام در جام کنفدراسیون زنان آسیا گفت: ویتنامی‌ها بازی بسیار خوب و حرفه‌ای را از خود به نمایش گذاشتند. در حال حاضر از نظر تکنیکی شرایط لازم را نداریم که بتوانیم آن‌ها را شکست دهیم.

سرعت ویتنامی‌ها در این دیدار بسیار بالا بود و آن‌ها با ترکیب‌های متفاوتی در هر ست از بازی، مقابل ما ظاهر شدند در حالی‌که تیم ایران از این وضعیت دور است.

تیم ملی والیبال زنان ایران در دومین دیدار از سری مسابقات جام کنفدراسیون زنان آسیا (۲۵ بر۱۷)،(۲۵بر۱۴) و (۲۵بر۱۱) مقابل ویتنام مغلوب شد. این تیم به رغم شکست برابر ویتنام، همچنان با یک برد و سه امتیاز در رتبه سوم جدول گروه الف قرار دارد.

ملی‌پوشان کشورمان فردا(چهارشنبه دوم شهریور) در سومین دیدار خود ساعت ۱۹:۰۰ به مصاف فیلیپین میزبان خواهند رفت.

دیدگاه‌ها