کد خبر : 1839920 | 01 شهریور 1401 ساعت 15:38 | 42.9K بازدید | 13 دیدگاه

با اعتبارم بازی شد

رفتار بارسلونا با من دردناک و ناامیدکننده بود

ریکی پویج، هافبک سابق بارسلونا، می گوید که شکل جدایی اش از بارسا درست نبود و باشگاه با او رفتار مناسبی نداشت.

رفتار بارسلونا با من دردناک و ناامیدکننده بود

به گزارش "ورزش سه"، دو هفته پیش اعلام شد که ریکی پویج با لوس‌آنجلس گلکسی قراردادی رسمی امضا کرده و از این پس بازیکن این باشگاه خواهد بود. پویج در فهرست خروج بارسلونا بود و ژاوی اعلام کرده بود که به این بازیکن نیازی ندارد. از پویج زمانی به عنوان پدیده لاماسیا و امید آینده بارسلونا نام برده می شد ولی روند پیشرفت او مورد انتظار نبود. 

1737825

او تابستان 2020 با تصمیم رونالد کومان، در فهرست خروج بارسا قرار گرفت ولی در نهایت ماندنی شد. پویج اغلب نیمکت نشین بود و حتی در برخی بازی ها در فهرست نهایی تیم هم قرار نمی گرفت. با ورود ژاوی به بارسا نیز شرایط برای پویج تغییر نکرد.

1737828

پویج که سه روز پیش اولین بازی رسمی خود برای لوس‌آنجلس گلکسی را انجام داد، در مصاحبه با فاکس اسپورتس و در مورد جدایی از بارسا گفت:« واقعیت این است که روزهای آخر حضورم در بارسا بسیار سخت گذشت. هرگز تصور نمی کردم اینچنین از بارسا جدا شوم. من و چند بازیکن دیگر تیم به تور آمریکا نرفتیم و در بارسلونا ماندیم. پیش از این چنین رفتاری با یک بازیکن بارسا را ندیده بودم.»

1737827

پویج ادامه داد:« ما در بارسلونا تمرین می کردیم و تیم در آمریکا بازی های تدارکاتی انجام می داد. این رفتار برایم بسیار ناامیدکننده و دردناک بود. تصمیم باشگاه برای تحت فشار قراردادن بازیکنان مازاد را درک می کنم ولی می توانستند به روشی دیگر عمل کنند. رفتار باشگاه به اعتبارمان لطمه زد.»

دیدگاه‌ها