کد خبر : 1839924 | 01 شهریور 1401 ساعت 16:07 | 9.4K بازدید | 2 دیدگاه

انتقاد بی‌رحمانه ماتئوس از بازیکنان دورتموند

لوتار ماتئوس، ستاره سابق تیم ملی آلمان، به شدت از رفتار و عملکرد بازیکنان بروسیا دورتموند انتقاد کرد.

انتقاد بی‌رحمانه ماتئوس از بازیکنان دورتموند

به گزارش "ورزش سه"، شکست  2-3 دورتموند برابر وردربرمن در چارچوب رقابت‌های هفته سوم بوندسلیگا موجی از انتقاد را علیه بازیکنان این تیم به همراه داشته است. 
بسیاری از هواداران و کارشناسان به شدت از عملکرد بازیکنان این تیم در دیدار برابر وردربرمن انتقاد کردند و حالا ماتئوس نیز به جمع این منتقدان اضافه شده و معتقد است که مشکل رقیب اصلی بایرن مونیخ در بوندسلیگا روانی است. 
او در ستونش برای اسکای اسپورت آلمان نوشت:« رهبران زیادی در دورتموند در زمین بازی حضور دارند اما این فقط مربوط به وقتی است که همه شرایط خوب است. وقتی مشکلاتی ایجاد می‌شود، همه قایم می‌شوند.»
ماتئوس در ادامه با انتقاد از سبک بازی این تیم در بازی این هفته اضافه کرد:« هیچکس آنجا نبود که درک کند یک نفر باید در زمین حریف بماند. وقتی برمن به گل رسید، هشت یا 9 نفر در دفاع قرار گرفتند تا به کثیف‌ترین شکل ممکن از این پیروزی دفاع کردند. رهبران هر تیم در چنین دقایقی باید بدرخشند. وقتی اوضاع بهم ریخته است. اما بار دیگر هیچکس در زمین نبود.»

1737848

این ستاره سابق بایرن مونیخ ابراز امیدواری کرد که این نقاط ضعف دورتموند زودتر برطرف شود، در غیر این صورت تکلیف قهرمان بوندسلیگا حتی زودتر از چند فصل قبل نیز مشخص خواهد شد.
او در این باره گفت:« من فکر می‌کردم آنها بالاخره می‌خواهند در پایان فصل یک جام قهرمانی به ویترین افتخارات‌شان اضافه کنند اما به نظر نمی‌رسد چنین تصوری درست باشد.»

دیدگاه‌ها