کد خبر : 1839951 | 01 شهریور 1401 ساعت 19:06 | 44.3K بازدید | 2 دیدگاه

ستاره جنجالی خودش را به مورینیو پیشنهاد داد

راجا ناینگولان، ستاره سابق و بلژیکی رم، پس از مصدومیت اخیر جورجینیو واینالدوم و نیکولو زانیولو، خودش را به ژوزه مورینیو پیشنهاد داده است.

ستاره جنجالی خودش را به مورینیو پیشنهاد داد

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه جالوروسی شروعی درخشان در لیگ ایتالیا داشته و از دو مسابقه ابتدایی موفق به کسب 6 امتیاز شده، اما مصدومیت واینالدوم و نیکولو زانیولو، کام ژوزه مورینیو و هواداران این تیم را تلخ کرده است. البته به نظر می‌رسد زانیولو تنها چند هفته از میادین دور است و به‌زودی شاهد بازگشت این ستاره ایتالیایی به میادین خواهیم بود، اما مصدومیت جورجینیو واینالدوم بسیار جدی بوده و او جام جهانی و بازی‌‌های رم تا پایان سال میلادی را از دست خواهد داد.

1299791

در فاصله چند روز مانده به پایان پنجره تابستانی، مدیران جالوروسی قصد دارند باز هم ترکیب این تیم را تقویت کنند و حالا طبق ادعای نشریه گاتزتا دلواسپورت، راجا ناینگولان خواهان بازگشت به این تیم شده است. هافبک بلژیکی که در حال حاضر با باشگاه رویال آنتورپ قرارداد دارد، چهار سال قبل راهی اینتر شد و اتفاقا همین زانیولو به‌عنوان بخشی از قرارداد او لباس جالوروسی را به تن کرد.

به نظر می‌رسد در حال حاضر نام گزینه‌هایی چون فلوریان گریلیچ، هافبک سابق هوفنهایم، ساسا لوکیچ از تورینو، لئاندرو پاردس، آلن و دنیس زکریا به‌عنوان خریدهای احتمالا رم مطرح شده و هنوز حرفی از راجا ناینگولان در میان نیست. این ستاره جنجالی و بلژیکی در دوره اول حضور در پایتخت ایتالیا نمایش فوق العاده‌ای در ترکیب رم داشت و برای چند فصل عنوان بهترین بازیکن این تیم را به خود اختصاص داده بود. اما ناینگولان در سال‌های اخیر دچار افت محسوسی شده و بعید است مورینیو تمایلی به بازگشت این بازیکن داشته باشد.

دیدگاه‌ها