کد خبر : 1839952 | 01 شهریور 1401 ساعت 19:20 | 34.4K بازدید | 7 دیدگاه

چلسی مهاجم می‌خواهد؛ ستاره محبوب پیولی در راه لندن؟

رسانه‌های انگلیسی می‌گویند چلسی در فرصت باقی‌مانده از نقل و انتقالات تابستانی به دنبال جذب یک مهاجم است و به این‌منظور رافائل لیائو از میلان را هدف گرفته است.

چلسی مهاجم می‌خواهد؛ ستاره محبوب پیولی در راه لندن؟

به گزارش "ورزش سه"، توماس توخل معتقد است خط حمله تیمش برای فصل دشوار 23-2022 نیاز به تقویت دارد. او به مدیران چلسی اطلاع داده که تا پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی حتما باید یک مهاجم دیگر به جمع بازیکنان این تیم اضافه شود.

رسانه‌های انگلیسی می‌گویند با اینکه چلسی در روزهای اخیر برای پاسخ به درخواست توخل مذاکرات با آنتونی گوردون از اورتون را آغاز کرده‌ ولی این بازیکن انگلیسی چندان مورد پسند توخل نیست و در نتیجه چلسی تلاش برای به‌خدمت گرفتن رافائل لیائو، مهاجم پرتغالی میلان را آغاز کرده است.

لیائو در دو بازی ابتدای فصل جاری با پیراهن میلان چندان درخشان ظاهر نشد. با توجه به اینکه قرارداد ستاره پرتغالی در سال 2024 به پایان می‌رسد این احتمال وجود دارد که روسونری تصمیم بگیرد امسال تابستان او را به چلسی واگذار کند. این البته در شرایطی است که میلان پیشنهاد مالی قابل توجهی از باشگاه انگلیسی دریافت کند.

1737883

این در حالی است که لیائو فصل گذشته نقش مهمی در قهرمانی روسونری در سری آ بازی کرد و استفانو پیولی علاقه خاصی به این مهاجم پرتغالی دارد.

با وجود گزارش‌ها در انگلیس، رسانه‌های ایتالیایی امروز مدعی شدند که در حال حاضر هیچ مذاکره‌ای بین دو باشگاه چلسی و میلان در جریان نیست و روسونری علاقه‌ای به فروش لیائو ندارد.

در قرارداد لیائو و میلان بند آزادسازی 150 میلیون یورویی گنجانده شده است اما بعید به نظر می‌رسد چلسی به دنبال فعال کردن این بند باشد. باید دید در روزهای پایانی نقل و انتقالات تابستانی آیا پیشنهادی قابل توجه از چلسی به میلان خواهد رسید و ایتالیایی‌ها با جدا شدن مهاجم محبوب سرمربی‌شان موافقت خواهند کرد یا نه.

دیدگاه‌ها