کد خبر : 1839954 | 01 شهریور 1401 ساعت 19:39 | 18.6K بازدید | 10 دیدگاه

خطا در نشانه‌گیری؛ اتوبوس لیورپول را اشتباه گرفتند

بر اساس گزارش‌ها یک اتوبوس که دیروز در نزدیکی ورزشگاه اولدترافورد هدف حمله هواداران یونایتد قرار گرفت در حال حمل تعدادی نوجوان محصل بوده است.

خطا در نشانه‌گیری؛ اتوبوس لیورپول را اشتباه گرفتند

به گزارش "ورزش سه"، گروهی از هواداران منچستریونایتد دیروز و در آستانه دیدار این تیم مقابل لیورپول در ورزشگاه اولدترافورد در خیابان‌های اطراف ورزشگاه تجمع کرده و اقداماتی در اعتراض به مالکان آمریکایی باشگاه انجام دادند.

رسانه‌های انگلیسی امروز گزارش دادند هواداران یونایتد در اطراف ورزشگاه اولدترافورد به اشتباه به یک اتوبوس حمله‌ور شدند که حالا مشخص شده این اتوبوس در حال حمل تعدادی نوجوان محصل بوده است. گفته می‌شود هواداران یونایتد گمان می‌کردند گروهی از هواداران لیورپول با این اتوبوس در حال حرکت به سمت اولدترافورد هستند.

1737888

راننده اتوبوس مورد نظر امروز در گفت‌و‌گو با رسانه‌ها اعلام کرد مسافرینش نوجوانانی بودند که از آفریقای جنوبی به انگلیس سفر کرده بودند تا در یک تور فوتبالی شرکت کنند. بازدید از دیدار یونایتد و لیورپول در ورزشگاه اولدترافورد یکی از برنامه‌های این تور بوده است.

دیروز برخی رسانه‌های انگلیسی مدعی شدند هواداران معترض یونایتد اتوبوس حامل بازیکنان لیورپول را با پرتاب لیوان‌های پلاستیکی و اشیای دیگر مورد حمله قرار دادند. اما حالا مشخص شده تنها اتوبوسی که در شهر منچستر با حمله مواجه شده همین اتوبوس بوده که نوجوانان اهل آفریقای جنوبی را منتقل می‌کرد.

1737889

راننده اتوبوس می‌گوید نوجوان‌ها بعد از حمله هواداران به‌شدت ترسیده بودند و از ترس به زیر صندلی‌ها پناه برده بودند. این حادثه در فاصله کمتر از یک کیلومتری ورزشگاه اولدترافورد اتفاق افتاد.

دیدگاه‌ها