کد خبر : 1839956 | 01 شهریور 1401 ساعت 19:47 | 40.1K بازدید | 22 دیدگاه

حسن صالح حمیدزیچ:

جذب رونالدو هرگز در برنامه ما نبود

حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ اذعان داشت این باشگاه برنامه‌ای برای جذب کریستیانو رونالدو نداشته است.

جذب رونالدو هرگز در برنامه ما نبود

به گزارش "ورزش سه"، در تمام طول فصل تابستان شایعاتی در مورد احتمال جدایی کریستیانو رونالدو از منچستریونایتد منتشر و بارها از بایرن مونیخ به‌عنوان یکی از مقاصد احتمالی این بازیکن نام برده شد. اما حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی جوان این باشگاه در مصاحبه با نشریه بیلد مدعی شد خرید چنین بازیکنی از جنبه‌های مختلف برای آنها مقدور نبوده و بایرن هرگز به انتقال رونالدو فکر نکرده است.

1737894

حسن صالح حمیدزیچ، گفت: "وقتی حالا می‌بینید خط حمله ما حتی بدون روبرت لواندوفسکی چگونه مجهز شده، متوجه می‌شوید که جذب کریستیانو رونالدو چه از نظر ورزشی و چه مالی دشوار است. ما هشت بازیکن برای چهار پست خط حمله داریم. ما بازیکنان برتری را جذب کرده‌ایم که در اوج دوران فوتبالی خود هستند. همچنان استعدادهایی داریم که می‌خواهیم به آنها زمان بازی نیز بدهیم، پس همه موافق بودیم تا با برنامه خودمان پیش برویم. بنابراین خرید رونالدو گزینه‌ای برای بایرن مونیخ نبود و ما از نحوه تکمیل تیم بسیار خوشحالیم. فکر می‌کنم تصمیمات خوبی گرفتیم. جذب مهاجم جدید؟ بعد از یکی دو فصل خواهیم دید که چه می‌شود؛ بازیکنان فعلی استثنایی هستند."

در گذشته اخباری در مورد احتمال انتقال ارلینگ هالند به بایرن مونیخ مطرح شد و البته ستاره نروژی دورتموند در نهایت ترجیح داد راهی منچسترسیتی شود. صالح حمیدزیچ در این خصوص گفت: "بله، مذاکراتی داشتیم و این یک راز نیست. ما برنامه‌ای در ذهن داشتیم، اما در نهایت و به دلایل مختلف، نتیجه‌ای حاصل نشد. من نمی‌خواهم این بازیکن را به‌خاطر این اتفاق سرزنش کنم. هالند چیزی را که فکر می‌کرد برایش بهتر است؛ انتخاب کرد."

دیدگاه‌ها