کد خبر : 1839963 | 01 شهریور 1401 ساعت 20:32 | 27.8K بازدید | 22 دیدگاه

یک تیم دونده در زمین؛

کلید اصلی برتری یونایتد مقابل لیورپول چه بود؟

آمار نشان می‌دهد این منچستریونایتد تفاوت فاحشی با تیم ناکام دو هفته ابتدایی داشته است.

کلید اصلی برتری یونایتد مقابل لیورپول چه بود؟

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که کمتر هواداران یونایتد امیدوار به برتری این تیم برابر لیورپول بود، اما با ارائه نمایشی برتری و علی‌رغم بدشانسی، 1-2 به پیروزی دست یافتند. بازیکنان منچستریونایتد دیشب 19 کیلومتر بیشتر از هفته قبل که متحمل شکست عجیب 4-0 در خانه برنتفورد شده بودند، در بازی دوندگی داشتند. تیم اریک تن هاخ در هفته گذشته تنها 95.6 کیلومتر دوید که این رقم مقابل لیورپول به 113.8 کیلومتر افزایش یافت و بدین‌ترتیب بازیکنان یونایتد برای ارائه سبک پرسینگ شدید مورد نظر سرمربی هلندی آماده بودند.

1737740

این سبک بازی با پرس بالا، منجر به افزایش تعداد دفعات قطع توپ بازیکنان لیورپول شد و شیاطین سرخ 12 بار موفق به انجام این کار شدند و تیم یورگن کلوپ 6 بار. همچنین یونایتد شب گذشته بسیار فرصت طلب و هوشیار بود. آمار 12 ضربه این تیم از 15 ضربه مسابقه هفته قبل کمتر بود، اما ستاره‌های قرمزپوش دو بار از تنها چهار ضربه در چارچوب به گل رسیدند.

تنها 29.6 درصد مالکیت توپ برابر لیورپول نسبت به 67 درصد مقابل برنتفورد، نشان می‌دهد سبک بازی تیم اریک تن هاخ هوشمندانه‌تر شده است. اما آمار کلیدی این پیروزی، دقت پاس بازیکنان یونایتد در نیمه حریف است که در مجموع 53.6 درصد بود و این رقم خوبی محسوب می‌شود.

تصمیم جسورانه کنار گذاشتن هری مگوایر و کریستیانو رونالدو از ترکیب اصلی، استفاده از زوج لیساندرو مارتینز و رافائل واران در قلب خط دفاعی، قرار دادن مارکوس راشفورد به‌عنوان مهاجم اصلی و جایگزین کردن لوک شاو با تایرل مالاسیا، تصمیمات مهمی از سوی اریک تن هاخ بود که در این مسابقه بزرگ نتیجه داد.

دیدگاه‌ها