کد خبر : 1839967 | 01 شهریور 1401 ساعت 20:41 | 32.1K بازدید | 14 دیدگاه

تهدید جایگاه دخیا در یونایتد؛ خرید دروازه‌بان از آلمان

انتشار گزارش‌هایی مبنی بر اینکه منچستریونایتد قصد دارد امسال تابستان یک دروازه‌بان به‌خدمت بگیرد؛ جایگاه داوید دخیا در ترکیب اصلی اریک تن‌هاخ را با ابهام مواجه کرده است.

تهدید جایگاه دخیا در یونایتد؛ خرید دروازه‌بان از آلمان

به گزارش "ورزش سه"، رسانه‌های آلمانی و انگلیسی مدعی هستند منچستریونایتد به دنبال جذب کوین تراپ، دروازه‌بان آینتراخت فرانکفورت است. این گزارش‌ها باعث شده شایعاتی درباره سست شدن جایگاه داوید دخیا درون دروازه یونایتد مطرح شود؛ به خصوص بعد از آنکه اریک تن‌هاخ چند روز پیش در یک مصاحبه برای اشاره به اشتباه‌های دروازه‌بان اسپانیایی در دیدار مقابل برنتفورد از اصطلاح «اشتباه‌های ساده‌لوحانه» استفاده کرد.

1737911

دخیا در بازی هفته دوم یونایتد مقابل برنتفورد روی هر چهار گلی که تیمش دریافت کرد مقصر بود. دیداری که با شکست 4-0 شیاطین سرخ به پایان رسید. در زمان به ثمر رسیدن گل اول برنتنفورد، دخیا نتوانست یک شوت ساده را کنترل کند و توپ به شکلی عجیب از میان دست‌هایش عبور کرد و وارد دروازه شد.

چند دقیقه بعد پاس بد او به کریستین اریکسن توسط مهاجم برنتفورد قطع شد تا گل دوم وارد دروازه یونایتد شود.

اریک تن‌هاخ در یک مصاحبه در پاسخ به سوالی درباره گل دومی که دخیا در مقابل برنتفورد دریافت کرد گفت:" او نباید توپ را آنجا پاس می‌داد. ما البته گزینه‌های مختلف را مطرح می‌کنیم و بازیکن باید خودش انتخاب کند. ما گفته بودیم که توپ‌های بلند ارسال کند. من اصرار ندارم که وقتی ممکن نیست تیم حتما بازی‌سازی را از عقب شروع کند. حرکتی که دخیا انجام داد ساده‌لوحانه بود".

1737913

با اینکه دخیا دیشب در جریان پیروزی 2-1 یونایتد مقابل لیورپول بدون اشتباه ظاهر شد ولی کادر فنی شیاطین سرخ معتقدند اضافه شدن یک دروازه‌‌بان می‌تواند رقابت را برای پیراهن شماره یک افزایش دهد و این به نفع همه گلرهای یونایتد خواهد بود.

روزنامه آلمانی بیلد می‌گوید یونایتد حاضر است به کوین تراپ، دروازه‌بان آینتراخت، که فصل گذشته نقش مهمی در قهرمانی تیمش در لیگ اروپا بازی کرد؛ دستمزدی معادل 10 میلیون یورو در سال پرداخت کند. این سنگربان 32ساله پیش از فرانکفورت سابقه محافظت از دروازه پاری‌سن ژرمن را هم داشته است.

1737914

دیدگاه‌ها