کد خبر : 1839970 | 01 شهریور 1401 ساعت 21:02 | 31K بازدید | 20 دیدگاه

انتقاد از فن‌دایک؛ دست‌ به کمر فقط تماشا می‌کرد!

میکا ریچاردز، ستاره سابق منچسترسیتی می‌گوید اشتباهات عجیب ویرژیل فن‌دایک در بازی دیشب لیورپول و یونایتد و به خصوص اشتباه باورنکردنی او مقابل جیدون سانچو، از ستاره هلندی بعید بود.

انتقاد از فن‌دایک؛ دست‌ به کمر فقط تماشا می‌کرد!

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان یورگن کلوپ به کسب نتایج ضعیف در فصل جدید لیگ برتر ادامه می‌دهند. لیورپول دیشب در حالی مقابل یونایتد 2-1 شکست خورد که روی گل اول شیاطین سرخ که توسط جیدون سانچو به ثمر رسید، ویرژیل فن‌دایک مقصر بود و با اشتباهی عجیب فرصت گلزنی را در اختیار وینگر یونایتد گذاشت.

1737923

میکا ریچاردز، مدافع سابق منچسترسیتی می‌گوید از هواداران فن‌‌دایک است و به همین‌خاطر اشتباه‌های او در بازی دیشب را باور نمی‌کند. ریچاردز می‌گوید ستاره هلندی لیورپول مدتی است مرتکب اشتباه‌های عجیب می‌شود که از او بعید است. ستاره سابق سیتی معتقد است روی گل جیدون سانچو، فن‌دایک در محوطه جریمه ایستاد تا او فضا و زمان کافی برای حرکت را داشته باشد.

بعد از به ثمر رسیدن گل جیدون سانچو، جیمز میلنر، ستاره کهنه‌کار لیورپول هم از اشتباه فن‌دایک عصبانی بود و درگیری لفظی این دو بازیکن توسط دوربین‌های تلویزیونی ثبت شد.

1737922

ستاره سابق منچسترسیتی در گفت‌وگو با بی‌بی‌سی در این‌باره گفت:"وقتی صحبت‌های تند میلنر و فن‌دایک را دیدم حق را به میلنر دادم. سانچو در محوطه جریمه سه چهار ثانیه وقت داشته تا تصمیم بگیرد توپ را به کجای دروازه شلیک کند و در این مدت فن‌دایک دست‌هایش را به کمر زده بود و تماشا می‌کرد. واقعا از ویرژیل بعید بود.

فن‌دایک همیشه آنقدر مسلط است و بازی‌خوانی قوی‌ای دارد که دیدن این صحنه‌ها از او واقعا باورکردنی نیست. می‌دانم بعضی‌ها میلنر را هم مقصر می‌دانند ولی فن‌دایک عملا سر جایش ایستاده بود و تماشا می‌کرد".

دیدگاه‌ها