کد خبر : 1839986 | 01 شهریور 1401 ساعت 22:28 | 64.9K بازدید | 17 دیدگاه

پاسخ ریو فردیناند به گری نویل؛

کاسمیرو خوب نیست؟ حتما چمپیونزلیگ ندیده‌ای!

درحالی‌که گری نویل، ستاره سابق یونایتد، می‌گوید از خرید کاسمیرو توسط این باشگاه چندان راضی نیست اما ریو فردیناند معتقد است ستاره برزیلی بهترین خرید ممکن برای یونایتد بوده است.

کاسمیرو خوب نیست؟ حتما چمپیونزلیگ ندیده‌ای!

به گزارش "ورزش سه"، ریو فردیناند و گری نویل، دو ستاره سابق منچستریونایتد، که این روزها به‌عنوان کارشناس تلویزیونی فوتبال انگلیس فعالیت می‌کنند درباره خرید جدید این باشگاه، کاسمیرو، نظر متفاوتی دارند.

کاسمیرو بعد از سال‌ها درخشش به‌عنوان هافبک دفاعی رئال مادرید روز دوشنبه با قراردادی 80 میلیون یورویی به یونایتد پیوست تا یکی از بزرگترین خریدهای تابستانی شیاطین سرخ رقم بخورد. گری نویل در یک برنامه تلویزیونی گفت مطمئن نیست کاسمیرو خرید مناسبی برای یونایتد باشد اما ریو فردیناند بلافاصله با او مخالفت کرد و گفت از اینکه نویل چنین اعتقادی دارد شگفت‌زده است.

1737956

گری نویل در شبکه اسکای اسپورتس گفت سن بالای کاسمیرو عاملی است که او را نگران می‌کند. نویل همچنین اشاره کرد که در ماه‌های گذشته هیچ خبر و شایعه‌ای درباره احتمال انتقال ستاره برزیلی مطرح نبود و نام او عملا یک‌شبه مطرح شد و بلافاصله شاهد امضای قرارداد کاسمیرو با یونایتد بودیم. نویل معتقد است شیاطین سرخ فقط برای فرار از موج انتقادها به دنبال خرید او رفته‌اند.

1737957

اما ریو فردیناند بلافاصله با همبازی سابقش مخالفت کرد و گفت:" تعجب می‌کنم. فکر کنم علتش این باشد که اسکای اسپورتس لیگ قهرمانان را پخش نمی‌کند و تو خبر نداری که کاسمیرو پنج بار فاتح این رقابت‌ها شده. امروز که بازی یونایتد با لیورپول را دیدی. حالا تصور کن کاسمیرو به این تیم اضافه بشود. من که از هیجان خوابم نمی‌برد".

دیدگاه‌ها