کد خبر : 1839998 | 02 شهریور 1401 ساعت 01:03 | 12.5K بازدید | 10 دیدگاه

فقط و فقط باید به آماده‌سازی تیم ملی توجه کنیم؛

اصولی: اسکوچیچ مربی قطعی ما در جام جهانی است

سخنگوی فدراسیون فوتبال تاکید کرد که دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2022 قطر خواهد بود.

اصولی: اسکوچیچ مربی قطعی ما در جام جهانی است

به گزارش "ورزش سه"، احسان اصولی، سخنگوی فدراسیون فوتبال در گفتگویی درباره اردوی تیم ملی در فیفادی شهریور ماه و اولین بازی این تیم حرف‌هایش را این‌گونه آغاز کرد: برای تاریخ بیستم یا بیست و یکم بازی با تیم امید برنامه‌ریزی شده تا با بازیکنانی که در اردو هستند یک بازی مقابل تیم امید انجام شود. این بازی در ورزشگاه آزادی انجام خواهد شد و تاریخ قطعی هم اعلام می‌شود. این بازی برای بازیکنانی است که در لیگ داخلی بازی می‌کنند تا آقای اسکوچیچ انتخاب‌های قطعی خود را انجام دهد.
صحبت‌های بعدی اصولی درباره حواشی پیرامون تیم ملی طی روزهای اخیر بود، او در این‌باره گفت: من این موضوع را چندین بار عرض کردم و دوباره می‌گویم. به هر حال شاکله اصلی هیئت رئیسه فوتبال در تاریخ هشتم شهریور ماه حفظ خواهد شد و فقط برای چهار صندلی هیئت رئیسه انتخابات خواهیم داشت. تصمیمی که در خصوص سرمربی گرفته شده توسط اکثریت اعضای هیئت رئیسه بوده و با ما براساس جمیع نکات به این جمع‌بندی رسیدیم که با آقای اسکوچیچ ادامه بدهیم. ایشان هم تا پایان جام ملت‌های آسیای 2023 با ما قرارداد دارد و از همه مهم‌تر اینکه زمان این صحبت‌ها نیست.
او سپس در واکنش به صحبت‌های مهدی تاج درباره روی کار آوردن کی‌روش اینطور حرف‌هایش را با قاطعیت از سر گرفت: قاطعانه عرض می‌کنم که طبق اساسنامه معرفی سرمربیان تیم‌های ملی به پیشنهاد رئیس فدراسیون و تصویب هیئت رئیسه است. این هیئت رئیسه به هر حال قاطعیت استقلال و قاطعیت رای خودش را در مقاطع مختلف نشان داده است. اکثریت اعضای این هیئت رئیسه به این تصمیم (ادامه کار اسکوچیچ) رسیده‌اند و بر مبنای همین تصمیم آقای اسکوچیچ قطعا سرمربی تیم ملی ما خواهند بود. هر صحبتی که بخواهد تمرکز تیم را برهم بزند و دلسردی ایجاد کند به نظرم در راستای منافع فوتبال و تیم ملی نیست و اصلا فرصت این کار را نداریم. فقط باید به روحیه بالای تیم ملی و به همدلی و انسنجام بین بازیکنان و کادر تیم ملی توجه کنیم. بر همین مبنا قاطع و بدون تردید جلو می‌رویم و آقای اسکوچیچ قطعا در جام جهانی کادر فنی تیم ملی خواهد بود و با همین سرمربی در جام جهانی شرکت خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها