کد خبر : 1840024 | 02 شهریور 1401 ساعت 10:51 | 21.5K بازدید | 4 دیدگاه

سیوانه: فرار از مبارزه راهکار خوبی نیست

لورکوزن و آزمون به امید این حرف‌های سرمربی

جراردو سیوانه، سرمربی بایرلورکوزن، از بازیکنانش می‌خواهد که از نظر روحی و ذهنی برای بازی برابر ماینتس آماده باشند.

لورکوزن و آزمون به امید این حرف‌های سرمربی

به گزارش "ورزش سه"، بایرلورکوزن این هفته باید به مصاف ماینتس برود و سیوانه امیدوار است که بتواند ناکامی‌های چند هفته اخیر را جبران کند. 
او علاقه‌ای به فاش کردن تمرکز تمریناتش در یک هفته گذشته ندارد اما می‌توان حدس زد که آنها تا حد زیادی روی بازی در فضای بسته، زمان تصمیم‌گیری کوتاه و همچنین نبردهای مستقیم کار کرده باشند. 
این صرفا به خاطر شکست 0-3 هفته گذشته برابر هوفنهایم نیست، بلکه به خاطر بازی روز شنبه برابر ماینتس هم هست، تیمی که عادت دارد بر حریف مسلط شود و با نبردهای هجومی بسیار اجازه استراحت در زمین را به آنها ندهد. 
سیوانه حالا از بازیکنانش می‌خواهد که ثباتی را که در بازی برابر هوفنهایم از آن برخوردار نبودند به تصویر بکشند. او در این باره گفت:«ما روند پر فراز و نشیبی را سپری کردیم که در طی آن باید با احساسات‌مان مواجه می‌شدیم. حالا زمان پیشرفت رسیده است. اگر شرایط به سود ما پیش نرود، اگر عقب باشیم، باز هم نباید از نظر روانی از سطح انرژی موردنیازمان دور شویم.»

1738011
این مربی سوئیسی با ابراز امیدواری نسبت به بازی هفته آینده اظهار داشت:«من اطمینان دارم که اگر ما سطح انرژی‌مان را حفظ کنیم، می‌توانیم کارهایی که باید را در زمین برابر ماینتس انجام دهیم. بسیار مهم است که با یا بدون توپ در زمین پویا باشیم و ارزیابی درستی از خودمان انجام دهیم. این فقط بخشی از بازی است. در این زمینه در بازی با هوفنهایم خوب نبودیم. برتری عددی آنها در اغلب موارد بیشتر از ما بود و این از نظر دفاعی و هجومی در زمین دیده شد. این بخشی از تمرینات ما بوده است که بتوانیم در فضاهای محدود با حریف رقابت کنیم.»
سیوانه با اشاره به شرایط تیمش اضافه کرد:«مسئله حالا این نیست که فوتبال ما چطور به نظر می‌آید. ما باید از نظر انرژی و قدرت کاملا متفاوت ظاهر شویم. این موضوع بسیار مهم‌تر از تاکتیک و این مسائل است که آیا با دو یا سه مهاجم بازی می‌کنیم. برای من مهم است که مسیر حال حاضر را مشخص کنم و برای این کار نیاز به اعتماد کامل، انرژی و قدرت دارم. اگر قرار است در بازی برابر ماینتس برنده شویم باید این نبردها را بپذیریم. فرار از مبارزه راهکار خوبی نیست.»
سوال اصلی اینجاست که بازیکنان لورکوزن تا چه حد این توانایی را دارند که بتوانند برنامه‌های او را در دیدار برابر ماینتس پیاده کنند. تمامی بازیکنان این تیم باید نشان دهند که از روحیه و قدرت ذهنی خوبی برخوردار هستند و می‌توانند در شرایط سخت هم عملکرد خوبی داشته باشند.

دیدگاه‌ها