کد خبر : 1840031 | 02 شهریور 1401 ساعت 11:12 | 74.7K بازدید | 30 دیدگاه

500 هوادار زن به ورزشگاه آزادی می‌روند

اتفاق تاریخی در بازی استقلال - مس

برای نخستین بار در تاریخ مسابقات لیگ برتر زنان هوادار استقلال می‌توانند بازی تیم‌شان را از نزدیک تماشا کنند.

اتفاق تاریخی در بازی استقلال - مس

به گزارش "ورزش سه"، درحالی که طی سالیان گذشته همواره مسائلی چون فراهم نبودن زیرساخت‌های لازم برای حضور زنان در ورزشگاه‌های ایران باعث شده بود تا ورزشگاه‌ها پذیرای زنان علاقه‌مند به فوتبال در مسابقات باشگاهی نباشد، به نظر می‌رسد برای اولین بار خانم‌ها می‌توانند در یک مسابقه باشگاه در سطح داخلی در فوتبال ایران در ورزشگاه حاضر شده و به حمایت از تیم محبوب‌شان بپردازند.

بعد از اینکه وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد مشکلی برای حضور زنان در ورزشگاه وجود ندارد، مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ نسبت به حضور نیم دیگری از جامعه هواداری فوتبال ایران در ورزشگاه‌ها اقدامات لازم را انجام دادند و پس از اخذ موافقت‌های لازم، بازی استقلال و مس کرمان در هفته سوم لیگ برتر به عنوان نخستین بازی لیگ که زنان اجازه تماشای آن از درون ورزشگاه را دارند در تاریخ ماندگار خواهد شد.

هرچند برای شروع، تنها برای 500 تماشاگر زن جایگاه در نظر گرفته شده اما طبیعی است که با گذشت زمان تماشاگران خانم بیشتری اجازه ورود به ورزشگاه را پیدا کنند. هدفی که در نهایت با الزامات فیفا و فراهم‌شدن مقدمات سخت‌افزاری آن فعلا در ورزشگاه آزادی محقق شده تا فردا بازیکنان استقلال فضایی جدید از بازی در برابر تمام اقشار علاقه‌مند به تیم‌شان را تجربه کنند.

1738072

زنان تماشاگر این مسابقه باید پس از خرید بلیت در سامانه بلیت‌فروشی سازمان لیگ، از طریق پارکینگ 21 در ورودی شرقی ورزشگاه آزادی به سمت تونل شماره دو حرکت کرده و در سکوی شماره پنج مستقر شوند. همچنین باشگاه استقلال برای انتقال زنان از پارکینگ شماره ۲۱ به تونل ۲ و بالعکس اتوبوس در نظر گرفته است.

گفتنی است؛ دیدار استقلال و مس ساعت 19 روز پنجشنبه برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها