کد خبر : 1840074 | 02 شهریور 1401 ساعت 15:15 | 22.8K بازدید | 3 دیدگاه

او در سیتی می‌ماند

مدیر سیتی تکلیف برناردو سیلوا را مشخص کرد

فران سوریانو، مدیر اجرایی منچسترسیتی، با اطمینان از ماندنی شدن برناردو سیلوا خبر داد.

مدیر سیتی تکلیف برناردو سیلوا را مشخص کرد

به گزارش "ورزش سه"، برناردو سیلوا یکی از بازیکنان پر حاشیه در پنجره نقل و انتقالات تابستانی بوده و شایعات زیادی درباره او مطرح شده است. 
بارسلونا علاقه زیادی به جذب این بازیکن دارد اما مدیران سیتی حاضر نیستند او را با مبلغی کمتر از 100 میلیون یورو به فروش برسانند و با توجه به شرایط مالی بارسا، این موضوع کار را برای این باشگاه بسیار دشوار کرد. 

1737320


در حالی که یک هفته به بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی باقی مانده است، بعید به نظر می‌رسد که مدیران بارسا بتوانند تلاشی برای جذب او انجام دهند و احتمالا این بازیکن همچنان در فصل پیش‌رو نیز به حضورش در جمع سیتیزن‌ها ادامه خواهد داد.

1738077

سیتی امشب در یک بازی دوستانه به مصاف بارسلونا خواهد رفت. بازی در نوکمپ برگزار می شود و درآمد حاصل از آن برای مبارزه با بیماری ALS هزینه خواهد شد. پپ گواردیولا هفته پیش با قاطعیت گفته بود که برناردو در ترکیب سیتی برابر بارسا بازی خواهد کرد. 

شب گذشته فران سوریانو، مدیر اجرایی سیتی، نیز در مصاحبه با برنامه ال‌چیرینگیتو و در پاسخ به سوالی در مورد آینده برناردو گفت:« البته که برناردو در سیتی خواهد ماند. او در سیتی خوشحال است و جایی نخواهد رفت.»

به این ترتیب باید پرونده انتقال برناردو به بارسا را مختومه دانست و ستاره پرتغالی فصل جاری در سیتی به فوتبالش ادامه خواهد داد.

دیدگاه‌ها