کد خبر : 1840082 | 02 شهریور 1401 ساعت 15:48 | 58.7K بازدید | 8 دیدگاه

نقی‌زاده: پیکان می‌جنگد و می‌دود اما ما می‌بریم

فوت مادرم زندگی و فوتبال من را به هم ریخت

بازیکن تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان می گوید اطمینان دارد در دیدار برابر پیکان، هواداران ورزشگاه را پر خواهند کرد.

فوت مادرم زندگی و فوتبال من را به هم ریخت

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال نفت MIS در دو هفته ابتدایی لیگ با کسب 4 امتیاز، شروع خوبی داشته است. میثم نقی زاده بازیکن این تیم درباره افزایش توقعات از تیم نفت مسجدسلیمان در این فصل گفت: تیم ما از لحاظ فنی شرایط خیلی خوبی دارد. ما بازیکنان بسیار خوب و با کیفیتی در اختیار داریم که می توانند روزهای خوبی را رقم بزنند. ولی اینکه بگویند توقعات بالا رفته، درست نیست. ما تیم یکدلی هستیم و می توانیم نتایج خوبی بگیریم و امیدوارم این اتفاق برای ما رقم بخورد. ما برای بازی های بعدی می جنگیم تا ببینیم خدا چه می خواهد.

او درباره اتفاق شخصی و فوت مادرش که کار او را تحت الشعاع قرار داده است نیز اظهار داشت: یک اتفاق غیرفوتبالی بود که متأسفانه رخ داد. امیدوارم برای کسی تکرار نشود. یک اتفاقی بود و برایم سنگین رقم خورد. از لحاظ روحی و روانی به هم ریختم. ولی فوتبال است و در زندگی این چرخه ادامه دارد. امیدوارم کسی غم نبیند و اتفاقات خوب برای همه رقم بخورد.

نقی زاده درباره اینکه هواداران می توانند در بازی بعد وارد استادیوم شوند، گفت: هر زمان که ما در مسجد سلیمان بازی می کنیم، دوست داریم هواداران در کنارمان حاضر باشند و تیم را تشویق کنند. در 2 سال اخیری که اینجا هستم و امسال نیز وارد سال سوم شده ام، باید بگویم که مسجد سلیمان هواداران مهربان و خونگرمی دارد. آنها قطعا در این بازی نیز به ما کمک می کنند تا نتایج خوبی بگیریم. مطمئن باشید در این دیدار استادیوم پر خواهد شد.

وی درخصوص اینکه در نفت و در هر پست، یک بازیکن باتجربه و جوان حضور دارد، گفت: شرایط تیمی ما جوری است که بازیکنان خیلی باکیفیتی در اختیار داریم. مطمئنا نتایج خوبی کسب می کنیم. به قول شما در هر پست یک بازیکن باتجربه و جوان داریم. امیدوارم این مسئله به تیم کمک کند. آقای مهاجری نیز در ابتدای فصل با همین تفکر تیم را بسته است. ان شالله تیم به جایگاهی که لیاقتش را دارد، برسد.

بازیکن نفت مسجدسلیمان درخصوص دیدار برابر پیکان نیز اظهار داشت: پیکان تیم بسیار خوبی است و بازیکنان جوان آینده داری دارد که دونده و جنگنده هستند. آقای حسینی سرمربی خود من بوده اند که از لحاظ فنی و کیفی، سرمربی بسیار خوبی هستند. ولی ما مطمئنا برای پیروزی وارد زمین می شویم. شکست هفته قبلشان نیز در طول یک سال برای هر تیمی رقم می خورد که به نظرم یک اتفاق بود. امیدوارم در این دیدار برنده شویم و در جدول رده بندی در رتبه های بالا بمانیم.

وی درخصوص اینکه گفته می شود تیم نفت مسجدسلیمان نباید امسال دغدغه بقا داشته باشد، اظهار داشت: اکنون تیم های بزرگ ایران نمی توانند بگویند قهرمان می شوند. فوتبال است و هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. ما نمی توانیم بگوییم رتبه تک رقمی به دست می آوریم. ما تلاش داریم بازی های با کیفیتی را ارائه کنیم که با کسب نتیجه همراه شود. حالا رتبه تیم هر چه باشد، مهم نیست. مهم ارائه بازی باکیفیت است.

دیدگاه‌ها