کد خبر : 1840086 | 02 شهریور 1401 ساعت 16:18 | 15.2K بازدید | 3 دیدگاه

ادعای آاس

ناامید از آلونسو؛ بارسا به سراغ مدافع سلتا رفت!

روند انتقال مارکوس آلونسو به بارسلونا طولانی شده و این باشگاه حالا در حال مذاکره با مدافع چپ سلتاویگو است.

ناامید از آلونسو؛ بارسا به سراغ مدافع سلتا رفت!

به گزارش "ورزش سه"، بحث انتقال مارکوس آلونسو به بارسا از چند هفته قبل مطرح شده و مذاکراتی با مدیران چلسی نیز صورت گرفته است. 

1724515
 

توماس توخل نیز شایعات مربوط به جدایی این بازیکن را تایید کرد و مدعی شد که او به زودی استمفوردبریج را ترک خواهد کرد و تصمیمش را در این باره گرفته است. آلونسو در بازی های اخیر چلسی غایب بوده به این امید که انتقالش به بارسا زودتر نهایی شود ولی مشکل اینجاست که چلسی برای فروش او 15 میلیون پوند می خواهد. اخیرا منابع انگلیسی ادعا کردند که چلسی برای خرید پی‌یر امریک اوبامیانگ از بارسا، 15 میلیون پوند به علاوه مارکوس آلونسو را پیشنهاد کرده که با مخالفت باشگاه کاتالان روبرو شد.

1738069

امروز نشریه آاس اسپانیا ادعا کرد که بارسلونا به دلیل پیچیده شدن انتقال آلونسو، به سراغ خاوی گالان، مدافع باشگاه سلتاویگو رفته و مذاکره با این باشگاه را شروع کرده است. بارسلونا در شروع نقل و انتقالات با گالان به توافق رسیده بود ولی سپس با تصمیم ژاوی، مارکوس آلونسو تبدیل به گزینه شماره یک برای تقویت دفاع چپ شد. در روزهایی که به نظر می رسد آلونسو در چلسی ماندنی باشد، بارسلونا حالا مذاکره با سلتا برای گالان را شروع کرده ولی این باشگاه برای فروش مدافع چپ خود 18 میلیون یورو رقم فسخ او را می خواهد. آاس نوشته است که مذاکره با گالان به معنای ناامیدی مطلق بارسا از جذب آلونسو نیست ولی از سوی دیگر نمی خواهد به فاصله هشت روز تا پایان نقل و انتقالات، تنها روی مدافع چلسی تمرکز کند. باید دید در نهایت از بین گالان و آلونسو، کدام بازیکن راهی بارسلونا خواهد شد.

دیدگاه‌ها