کد خبر : 1840092 | 02 شهریور 1401 ساعت 17:12 | 26.4K بازدید | 8 دیدگاه

آنها با این کار به من ضربه زدند؛ آیا من نفرین شده‌ام؟

خشم سرمربی مراکش از اخراج در آستانه جام جهانی!

وحید هلیلهوژیچ اعلام کرد ممکن است از دنیای سرمربیگری خداحافظی کند.

خشم سرمربی مراکش از اخراج در آستانه جام جهانی!

به گزارش ورزش سه، فدراسیون فوتبال مراکش در فاصله حدود 100 روز تا آغاز رقابت‌های جام جهانی 2022 قطر، وحید هلیلهوژیچ را از هدایت تیم ملی فوتبال خود برکنار و با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که دلیل اخراج این سرمربی بوسنیایی اختلافات او و بازیکنان مراکش و کنار گذاشتن آنها از تیم ملی بوده است.

هلیلهوژیچ که به‌خاطر این تصمیم فدراسیون فوتبال مراکش سه میلیون دلار غرامت دریافت خواهد کرد، در گفت‌وگویی ناراحتی‌اش را از این تصمیم ابراز کرده و گفته که این اتفاق از جنبه انسانی به او آسیب زده است.

او که پیش از این در 2010 از هدایت ساحل عاج و در سال 2018 نیز از سرمربیگری ژاپن برکنار شده بود، در مصاحبه با یک روزنامه بوسنیایی با اشاره به اینکه این سومین اخراج او در آستانه آغاز جام جهانی است، پرسید: آیا من نفرین شده‌ام؟

هلیلهوژیچ افزود: نمی‌فهمم چرا این اتفاق برای سومین بار در دوران حرفه‌ای‌ برای من رخ داد؛ این اتفاق بیشتر از جنبه انسانی به من آسیب می‌زند؛ من کار و تلاش زیادی کردم اما این اتفاق افتاد.

وی با اشاره به دلیل اخراجش از مراکش بیان کرد: برای من مهم نیست که مردم در مورد من چه فکری می‌کنند؛ من می‌توانستم هر چه می‌خواستند بپذیرم و بمانم اما وقتی مربی به دیگران اجازه بدهد که تصمیم بگیرند چه کسی بازی کند و چه کسی به جام جهانی برود، او دیگر مربی نیست و اعتبارش در بین بازیکنان فورا از بین می‌رود.

سرمربی بوسنیایی تاکید کرد: هیچوقت در زندگی‌ام بیش از الان پیشنهاد دریافت نکرده بودم؛ سه یا چهار پیشنهاد از تیم‌های ملی و باشگاه‌ها روی میز دارم اما به زمان و آرامش نیاز دارم تا بتوانم بعد از پایان تجربه‌ام با مراکش، تصمیم‌گیری کنم.

او در پایان این مصاحبه اعلام کرد که شاید مراکش آخرین ایستگاه او در مسیر ورزشی‌اش باشد چرا که قصد دارد زمان بیشتری برای خود و خانواده‌اش بگذارد.

دیدگاه‌ها