کد خبر : 1840093 | 02 شهریور 1401 ساعت 17:10 | 40.1K بازدید | 7 دیدگاه

یوونتوس نه، مهاجم بارسلونا راهی یونایتد می‌شود؟

بعد از منتفی شدن انتقال ممفیس دیپای به یوونتوس، باشگاه منچستریونایتد قصد دارد پیشنهادی به ارزش 10 میلیون یورو برای این ستاره هلندی و 28 ساله ارائه دهد.

یوونتوس نه، مهاجم بارسلونا راهی یونایتد می‌شود؟

به گزارش "ورزش سه"، ممفیس دیپای، ستاره باتجربه و هلندی بارسلونا، در هفته‌های اخیر مذاکرات فراوانی با یوونتوس انجام داده و به نظر می‌رسید که در آستانه انتقال به این باشگاه قرار دارد. اما درخواست هنگفت این بازیکن باعث عقب نشینی بیانکونری شده و حالا این باشگاه ایتالیایی در آستانه توافق برای انتقال قرضی آرکادیوش میلیک، ستاره لهستانی و باتجربه باشگاه مارسی، قرار گرفته است.

1710572

اما نشریه میرر در گزارشی مدعی شد اریک تن هاخ قصد دارد تا قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات یک مهاجم جدید به خدمت بگیرد و آنتونی، وینگر آژاکس، مورد توجه این تیم قرار گرفته است. اما باشگاه هلندی به این راحتی حاضر به فروش این وینگر جوان نیست و به همین دلیل ممکن است شیاطین سرخ به‌زودی برای توافق با ممفیس دیپای اقدام کنند. این بازیکن مشکلی برای فسخ قرارداد با بارسلونا ندارد و در صورت توافق در مورد دستمزد، لباس منچستریونایتد را به تن خواهد کرد.

ممفیس دیپای هلندی در سال 2015 و با قراردادی 25 میلیون پوندی از آیندهوون راهی یونایتد شد، اما تنها یک فصل کامل را در اولدترافورد سپری کرد و ناکامی در ترکیب این تیم باعث شود او خیلی زود راهی لیون شود. حالا و بعد از هفت سال، احتمال دارد ممفیس دیپای در روزهای آتی با یونایتد به توافق رسیده و برای اثبات توانایی‌های خود، دوباره با این باشگاه به توافق برسد.

دیدگاه‌ها