کد خبر : 1840095 | 02 شهریور 1401 ساعت 16:58 | 69.3K بازدید | 35 دیدگاه

او خودخواه‌ترین انسان روی زمین است

با رونالدو سازش نکردم؛ او باید تاوان کارش را بدهد

سارا کلی، مادر نوجوان اوتیسمی، که چند ماه پیش رونالدو به دست او ضربه زد و تلفن همراهش را به زمین انداخت، حاضر به مصالحه با فوق ستاره پرتغالی نشد.

با رونالدو سازش نکردم؛ او باید تاوان کارش را بدهد

به گزارش "ورزش سه"، در اواخر فصل گذشته لیگ برتر، کریستیانو رونالدو در جریان دیدار خارج از خانه منچستریونایتد مقابل اورتون خبرساز شد. بعد از پایان این دیدار که در ماه آوریل برگزار شد و با شکست یونایتد به پایان رسید کریستیانو در حال ورود به تونل ورزشگاه ضربه‌ای محکم به دست یک نوجوان 14ساله مبتلا به اوتیسم زد.

1736089

ضربه رونالدو به دست این نوجوان باعث ضرب‌دیدگی دست او شده و باعث شد تلفن همراه این نوجوان به زمین افتاده و بشکند. نوجوان انگلیسی روی سکوهای ورزشگاه گودیسون پارک مشغول فیلمبرداری از رونالدو بود که در حال ترک زمین چمن و ورود به تونل ورزشگاه بود.

بعد از گذشت چند ماه از حادثه، پلیس شهر لیورپول هفته پیش رسما اعلام کرد که اخطاری رسمی به ستاره پرتغالی یونایتد داده است. بر اساس بیانیه پلیس، رونالدو بعد از حادثه احضار شده و به اتهام ضرب و جرح و وارد آوردن خسارت مادی بازجویی شده است.

1736090

سارا کلی، مادر این نوجوان انگلیسی، فاش ساخت که درخواست رونالدو برای سازش را رد کرده است. او به نشریه میرر گفت:« فردی به نام سرخیو از طرف رونالدو با من تماس گرفت و پیشنهاد داد که با رونالدو ملاقات کنیم. من این پیشنهاد را رد کردم و او در پاسخ گفت که می‌دانی رونالدو چه کسی است؟ دو روز بعد او دوباره زنگ زد و گفت که رونالدو قصد صحبت با من را دارد. با رونالدو حرف زدم و باید بگویم که او خودخواه‌ترین فردی است که در زندگی‌ام دیده‌ام.»

1738121

سارا کلی ادامه داد:« رونالدو در ابتدای صحبت‌هایش گفت که پدر بدی نیست. او از من خواست با خانواده‌اش ملاقات کنم. رونالدو گفت که دوران کودکی خوبی نداشته و پدرش را در جوانی از دست داده است. من در پاسخ گفتم که هرگز ادعا نکردم تو پدر بدی هستی، ضمن اینکه من هم در جوانی پدرم را از دست دادم و مقطعی به سرطان مبتلا شدم. جالب اینکه رونالدو هرگز نامی از پسرم جک نمی‌برد و حتی اسم مرا هم نمی‌دانست. به او گفتم نام من ساراست. رونالدو ابراز تاسف کرد و گفت که قصد آزار پسرم را نداشت و هرگز در زندگی‌اش به کسی صدمه نزده است. او به من گفت چه چیزی از من می‌خواهی و من هم جواب دادم هیچ چیز، شکایت کرده‌ام و پلیس در این مورد تحقیق خواهد کرد. می‌خواهم تاوان کارت را پس بدهی و قانون در این مورد تصمیم می‌گیرد.»

دیدگاه‌ها