کد خبر : 1840099 | 02 شهریور 1401 ساعت 17:43 | 14.9K بازدید | 9 دیدگاه

زوونیمیر بوبان:

گواردیولا و کلوپ خیلی غر می‌زنند

زوونیمیر بوبان، اسطوره فوتبال کرواسی معتقد است مربیانی چون پپ گواردیولا و یورگن کلوپ بیش از اندازه در مورد برنامه مسابقات فوتبال غر می‌زنند.

گواردیولا و کلوپ خیلی غر می‌زنند

به گزارش "ورزش سه"، در سال‌های اخیر بسیاری از سرمربیان بزرگ فوتبال اروپا به تقویم شلوغ و برگزاری مسابقات فراوان در طول فصل معترض بوده و معتقدند تعدد بازی‌ها باعث فرسودگی و خستگی بیش از اندازه بازیکنان می‌شود. شاید سرآمد معترضان در سال‌های اخیر مربیانی چون کلوپ و گواردیولا بوده‌اند و زوونیمیر بوبان، ستاره سابق میلان که اکنون رئیس دپارتمان فوتبال یوفا است، مدعی شد بهتر است آنها به باشگاه‌های خود اعتراض کنند، نه نهادهای برگزاری مسابقات.

1490978

زوونیمیر بوبان گفت: "سرمربیانی مانند پپ گواردیولا و یورگن کلوپ باید با باشگاه‌های خود صحبت کنند، زیرا آنها هستند که برای انجام بازی‌های اروپایی بیشتر تلاش می‌کنند و البته بیشترین درآمد در دنیای فوتبال نیز در چنین مسابقاتی حاصل می‌شود. من هرگز نشنیده‌ام در گذشته بازیکنانی مانند فرانکو بارزی یا رود گولیت شکایت کنند و آنها نیز 60 بازی در هر فصل انجام می‌دادند.

من هیچ وقت در خاطر ندارم که مارچلو لیپی یا فابیو کاپلو در این رابطه صحبت کنند و فراموش نکنید آنها فاتح تمامی عناوین قهرمانی شدند. کلوپ و گواردیولا با تیم‌های خود قهرمان لیگ برتر می‌شوند و همیشه به فینال یا نیمه نهایی لیگ قهرمانان می‌رسند. آنها 25 ستاره و پنج تعویضی دارند و من نمی‌فهمم دیگر از چه چیزی شکایت می‌کنند. شاید آنها فقط به دنبال یافتن بهانه هستند و البته به نظر من به چنین چیزی نیاز ندارند. من درک می‌کنم که آنها در انگلیس یک رقابت داخلی دیگر و بیشتر از کشورهای دیگر اروپا دارند، اما باید در این رابطه با نهاد مربوطه صحبت شود."

دیدگاه‌ها