کد خبر : 1840120 | 02 شهریور 1401 ساعت 19:39 | 11.5K بازدید | 5 دیدگاه

پیام ژوتا به لیورپولی‌ها؛ اصلا نگران نباشید

دیوگو ژوتا، مهاجم مصدوم لیورپول از هم‌تیمی‌هایش خواست نگرانی را کنار بگذارند و برای تغییر شرایط لیورپول و بازگشت به روزهای خوب دست به دست هم بدهند.

پیام ژوتا به لیورپولی‌ها؛ اصلا نگران نباشید

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول فصل 23-2022 لیگ برتر را خوب آغاز نکرده و بعد از گذشته سه هفته حتی یک پیروزی به‌دست نیاورده است. شاگردان یورگن کلوپ دو بازی اول خود را مقابل فولام و کریستال پالاس با تساوی به پایان بردند و روز دوشنبه این هفته در مقابل حریف سنتی‌شان، منچستریونایتد، شکست خوردند.

1738150

لیورپولی‌ها معتقدند یکی از دلایل این شروع ضعیف لیست بلندبالای مصدومین تیم است. دیوگو ژوتا، مهاجم پرتغالی لیورپول، از جمله ستاره‌هایی است که فعلا نمی‌تواند برای تیمش به میدان برود و گفته می‌شود تا ماه سپتامبر دور از میادین خواهد بود. او در هفته‌های اول دوران پیش‌فصل از ناحیه همسترینگ مصدوم شد.

اما ژوتا در پیامی برای هم‌تیمی‌هایش از آنها خواست دست از نگرانی بردارند و روحیه‌شان را قوی نگه دارند.

1738152

ستاره پرتغالی که گفته می‌شود از سه هفته دیگر می‌تواند به ترکیب لیورپول برگردد در مصاحبه با اسکای اسپورتس گفت:" هدف ما این است که برای همه جامها بجنگیم. هدف شخصی من هم این است که بیشتر از فصل گذشته گل بزنم و افتخاراتی به‌دست بیاورم که تا کنون به‌دست نیاورده‌ام. می‌دانم که می‌توانم خیلی بهتر از این باشم و به همین خاطر است که هر روز برای جنگیدن انگیزه دارم.

رسیدن به قله کوه سخت است ولی ماندن در آنجا سخت‌تر است. من این را با همه وجود باور دارم چون همیشه کسانی هستند که می‌خواهند جای شما را بگیرند. سیاست‌های باشگاه به نظرم درست بوده و ما در حال بازسازی و بهتر شدن هستیم. ما لیورپولی‌ها باید دست از نگرانی برداریم و اعتماد به نفس‌مان را در بالاترین سطح ممکن حفظ کنیم".

دیدگاه‌ها