کد خبر : 1840132 | 02 شهریور 1401 ساعت 20:38 | 13.5K بازدید | 4 دیدگاه

همان اول معلوم بود لیورپول مقابل یونایتد مشکل دارد

استیو مک‌منمن، ستاره سابق لیورپول مدعی شد این تیم از همان دقایق ابتدایی مقابل منچستریونایتد مشکل داشته است.

همان اول معلوم بود لیورپول مقابل یونایتد مشکل دارد

به گزارش "ورزش سه"، فصل برای لیورپول در لیگ برتر اصلا خوب آغاز نشده و قرمزها بعد از گذشته سه هفته تنها دو امتیاز از 9 امتیاز ممکن کسب کرده‌اند. لیورپول در سه بازی ابتدایی خود در لیگ برتر در این فصل از حریفش 1-0 عقب افتاده و آنها در نهایت این هفته برابر منچستریونایتد در اولدترافورد مغلوب شدند. استیو مک‌منمن، هافبک سابق لیورپول معتقد است فصل گذشته شرایط تیم یورگن کلوپ متفاوت بوده و آنها به هر شکلی که شده موفق به بازگشت و جبران گل خورده می‌شدند.

1738162

استیو مک‌منمن گفت: "فصل گذشته و زمانی لیورپول در لیگ برتر از حریف خود عقب می‌افتد؛ در نهایت موفق به کسب پیروزی شده و به هر شکلی بود شرایط را به سود خود رقم می‌زد. لیورپول این فصل را در برابر منچسترسیتی و در سوپرجام فوق العاده شروع کردند، اما روند بازی این تیم برابر فولام کند و آهسته شد و این شرایط در بازی‌های بعدی نیز ادامه پیدا کرد.

تنها بعد از گذشت پنج یا 10 دقیقه از بازی لیورپول مقابل منچستریونایتد در ورزشگاه اولدترافورد متوجه شدیم آنها در این بازی با مشکل مواجه خواهند شد. علامت هشدار زمانی نواخته شد که آنتونی الانگا بین ترنت الکساندر آرنولد و جو گومز حرکت کرده و صاحب شانس گلزنی شد. مدافعان لیورپول نتوانستند از پس این شرایط بر بیایند و در ادامه طوری بازی می‌کردند که انگار 4-0 از یونایتد جلو هستند."

دیدگاه‌ها