کد خبر : 1840136 | 02 شهریور 1401 ساعت 21:02 | 20K بازدید | 20 دیدگاه

دفاع از مگوایر؛ در یونایتد او را سپر بلا کرده‌اند

مدافع سابق آرسنال از رفتار اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد با هری مگوایر انتقاد کرده و می‌گوید او کاپیتان یونایتد را سپر بلای عملکرد ضعیف تیمش کرده است.

دفاع از مگوایر؛ در یونایتد او را سپر بلا کرده‌اند

به گزارش "ورزش سه"، اریک تن‌هاخ بعد از دو شکست منچستریونایتد در دو هفته ابتدایی فصل، هری مگوایر، مدافع و کاپیتان این تیم را در بازی سوم نیمکت‌نشین کرد و بعد از بازی اعلام شد سرمربی هلندی به مدافعین مرکزی خود گفته در طول فصل برای استفاده از آنها از سیاست چرخشی استفاده خواهد کرد.

1738169

یونایتد در حال حاضر سه دفاع وسط دارد. تن‌هاخ برای بازی این هفته مقابل لیورپول در این پست از رافائل واران و لیساندرو مارتینز استفاده کرد و مگوایر را روی نیمکت نشاند. این در حالی است که گفته می‌شود مگوایر از شرایط خود ناراضی است و احتمال دارد در روزهای آینده راهی چلسی شود.

نایجل ویتربورن، دفاع چپ سابق آرسنال، از اقدامات اریک تن‌هاخ علیه مگوایر انتقاد کرده و می‌گوید سرمربی هلندی از کاپیتان یونایتد به‌عنوان سپر بلای نتایج ضعیف تیمش استفاده می‌کند.

1738170

او در این‌باره گفت:" وقتی کاپیتان یک تیم شرایط خوبی نداشته باشد؛ سرمربی باید نگران باشد چرا که امید یک مربی همیشه به کاپیتان تیم است تا در شرایط سخت به‌عنوان یک رهبر تیم را در درون زمین هدایت کند.

به نظرم هری مگوایر این روزها با مشکل بزرگی مواجه شده چرا که در یونایتد از او به‌عنوان سپر بلا استفاده می‌شود. بارها دیده‌ایم که روی بعضی از گل‌هایی که یونایتد دریافت می‌کند از هوادار گرفته تا کارشناس تلویزیونی، مگوایر را هدف می‌گیرند و او را تنها مقصر می‌دانند. اینکه چه کسی کاپیتان تیم باشد باید توسط سرمربی مشخص شود ولی یک مربی هیچ‌وقت نباید با جو همراه شود و کاپیتان تیمش را در مقابل انتقادها تنها بگذارد".

دیدگاه‌ها