کد خبر : 1840145 | 02 شهریور 1401 ساعت 22:45 | 12.7K بازدید | 2 دیدگاه

ساوت‌گیت: فرصت از این بهتر؟ خودتان را ثابت کنید

گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، از فوتبالیست‌های انگلیسی که معتقدند شایستگی حضور در تیم ملی را دارند؛ خواست در هفته‌های باقی‌مانده تا جام جهانی خودشان را به کادر فنی ثابت کنند.

ساوت‌گیت: فرصت از این بهتر؟ خودتان را ثابت کنید

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی انگلیس، یکی از حریفان کشورمان در مرحله گروهی جام جهانی 2022، تا پیش از شروع این تورنمنت در قطر تنها دو بازی دوستانه دیگر در پیش دارد. گرت‌ ساوت‌گیت، سرمربی این تیم می‌گوید در هفته‌های اول فصل جدید لیگ برتر همه بازیکنان انگلیسی را زیر نظر می‌گیرد تا شاید مهره‌های جدیدی به تیم ملی دعوت کند.

سرمربی انگلیس از همه فوتبالیست‌های این کشور خواست در هفته‌های باقی مانده تا جام جهانی خودشان را ثابت کنند تا کادر فنی به این نتیجه برسند که آنها شایستگی حضور در تیم ملی را دارند.

1738187

شاگردان ساوت‌گیت پیش از شروع جام جهانی در دو فیفا دِی ابتدا در سن‌سیرو با ایتالیا دیدار می‌کنند و در نهایت آخرین بازی تدارکاتی‌شان را در ومبلی مقابل آلمان برگزار خواهند کرد. برگزار شدن جام جهانی در میانه فصل رقابت‌های باشگاهی تیم‌های ملی را با مشکل مواجه کرده چرا که زمان آماده‌سازی تیم‌ها نسبت به دوره‌های گذشته کمتر خواهد بود.

1738188

سرمربی انگلیس در مصاحبه با اسکای اسپورتس گفت:" با اینکه وقت برای آماده‌سازی کم داریم ولی از این خوشحالم که لیگ برتر شروع شده و چند هفته فرصت دارم همه بازیکنان انگلیسی را زیر نظر بگیرم. ما قبل از شروع جام جهانی هم چند روز فرصت داریم و باید ببینیم بازیکن‌ها در آن زمان از نظر آمادگی جسمی و ذهنی در چه وضعیتی هستند.

در این چند هفته در لیگ برتر نتایج عجیبی به‌دست آمده ولی از زمانی که طبق معمول همیشه شاهد برگزاری دو بازی در هفته باشیم اوضاع به روال سابق برخواهد گشت. هر فوتبالیست انگلیسی‌ای که احساس می‌کند شایستگی بازی با پیراهن سه‌شیرها را دارد باید از این فرصت استفاده و خودش را به من و همکارانم ثابت کند".

دیدگاه‌ها