کد خبر : 1840182 | 03 شهریور 1401 ساعت 10:55 | 32.2K بازدید | 15 دیدگاه

روش متفاوت تن‌هاخ؛

تحقیری که یونایتد را برابر لیورپول بیدار کرد!

اریک تن هاخ برای بیدار کردن تیمش، جملات تحقیرآمیز هفته های اخیر را بارها به آنها گوشزد کرده است.

تحقیری که یونایتد را برابر لیورپول بیدار کرد!

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد بعد از دو شکست مفتضحانه در دو بازی اول، این هفته دست به کاری بزرگ زده و با ارائه نمایشی متفاوت و برتر، 1-2 از سد لیورپول گذشت. اخبار حاکی از آن است سرمربی جدید یونایتد از انتقاد از بازیکنانش و بازیابی روحیه آنها، آمار و ارقام دو شکست ابتدایی تیم را در طول هفته به آنها گوشزد کرده است. نشریه میرر در گزارشی مدعی شد اریک تن هاخ نقل قول های تند و انتقادآمیز کارشناسان فوتبال در انگلیس را روی کاغذ چاپ کرده و به در و دیوار مجموعه زمین تمرین شیاطین سرخ و در رختکن زده است.

برخی از جملاتی که توسط کارشناسان گفته شده عبارتند از "یونایتد به اندازه کافی خوب نیست"، "لیورپول دوباره 5-0 برنده می شود"، "نمی توانند بیشتر از این بدوند"، "یونایتد مانند یک تیم نیست" و "آنها مغلوب می شوند".

1738260

سرمربی هلندی منچستریونایتد همچنین آمار و ارقام دو هفته اول از جمله مسافت طی شده توسط بازیکنان، درصد پاس های صحیح، دفع و بازیابی توپ و چیزهایی از این دست را چاپ کرده و این موارد را به صورت روزانه در اطراف زمین تمرین به نمایش گذاشته تا به بازیکنانش نشان دهد که در مقایسه با سایر تیم های لیگ برتر، چقدر ضعیف عمل کرده اند. جالب اینجاست گرچه هفته قبل عنوان شد اریک تن هاخ برای تنبیه تیمش بعد از شکست مقابل برنتفورد از بازیکنان خواسته 13 کیلومتر بدوند، اما او هم در سن 52 سالگی این کار را انجام داده و به نوعی خودش را نیز مجازات کرده است.

به نظر می رسد این برنامه برای شکست دادن لیورپول طراحی شده و البته کارساز هم بوده است. بازیکنان منچستریونایتد در مسابقه دوشنبه شب در ورزشگاه اولدترافورد مسافت بیشتری را طی کرده، بیشتر تکل زدند و در تمامی نبردهای فردی برابر ستاره های لیورپول پیروز شدند.

دیدگاه‌ها