کد خبر : 1840196 | 03 شهریور 1401 ساعت 13:15 | 15.8K بازدید | 8 دیدگاه

گواردیولا: ستاره‌های بزرگ می‌خواهند به سیتی بیایند

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، معتقد است این باشگاه در سال های اخیر پیشرفت قابل توجهی را تجربه کرده است.

گواردیولا: ستاره‌های بزرگ می‌خواهند به سیتی بیایند

به گزارش "ورزش سه"، با ورود پپ گواردیولا به رختکن منچسترسیتی بود که شرایط این تیم به کلی متحول شد و حالا آنها با فاتح چهار لیگ برتر در پنج فصل گذشته، به قدرت بلامنازع فوتبال انگلیس تبدیل شده اند. حالا پپ گواردیولا در مصاحبه ای مدعی شد شرایط نسبت به گذشته تغییر کرده و حالا بازیکنان بزرگ نیز علاقه دارند در ترکیب منچسترسیتی بازی کنند.

پپ گواردیولا گفت: "در اردوی پیش فصل پنج یا شش سال پیش در ایالات متحده، فقط چند هوادار با تی شرت آبی روی سکوها حضور داشتند، در این آخرین بازی مقابل بایرن مونیخ تعداد آنها خیلی بیشتر شده بود و این یعنی مردم بیشتر مسابقات سیتی را دنبال می کنند. 

1733315

البته هواداران علاقمند به تیم های موفق هستند و ما در سال‌های گذشته فاتح عناوین زیادی شده ایم. مردم در سراسر جهان از این باشگاه حمایت می کنند و این فوق العاده است. اینکه بخشی از این موفقیت باشید، برای هر کسی افتخار بزرگی محسوب می شود.

ما اسطوره های از جمله سرخیو آگوئرو، وینسنت کمپانی، پابلو زابالتا، جو هارت، داوید سیلوا را در ترکیب داشته ایم.... شاید ما نمی توانستیم بدون آنها به این موقعیت برسیم. همچنین این بازیکنان نیز می توانستند باشگاه دیگری را انتخاب کنند، زیرا جذابیت و اعتبار در بارسلونا، رئال مادرید، بایرن مونیخ و .... بالاتر از سیتی است. اما حالا شاید محبوب ترین مهاجمان یا بازیکنان به سیتی می آیند و این نشان می دهد که ما واقعا خوب عمل کرده ایم.

عملکرد ارلینگ هالند در هفته های ابتدایی فصل؟ ما نمی توانیم آمار و استعداد فوق العاده این بازیکن را انکار کنیم. با توجه چیزی که من تاکنون دیده ام، ارلینگ هالند یک مبارز بزرگ است که در هر جلسه تمرینی به شکل فوق العاده ای روی فوتبال تمرکز دارد."

دیدگاه‌ها