کد خبر : 1840203 | 03 شهریور 1401 ساعت 13:44 | 48.4K بازدید | 15 دیدگاه

رسمی؛ مدافع بارسلونا به لچه پیوست

باشگاه بارسلونا رسما اعلام کرد که ساموئل اومتیتی، مدافع این تیم برای ادامه فصل و به صورت قرضی به تیم ایتالیایی لچه خواهد پیوست.

رسمی؛ مدافع بارسلونا به لچه پیوست

به گزارش "ورزش سه"، ساموئل اومتیتی، مدافع فرانسوی و 28 ساله در سال 2016 از المپیک لیون به بارسلونا پیوست و شروعی فوق‌العاده در این باشگاه داشت. اما مصدومیت شدید این بازیکن در سال 2018 باعث افت شدید ساموئل اومتیتی شد و او دیگر نتوانست روزهای درخشان گذشته را در ترکیب تیم ملی فرانسه و باشگاه بارسلونا تکرار کند. اومتیتی تنها یک بار در طول فصل 2021/22 در ترکیب کاتالان‌ها به میدان رفت و ژاوی نام این مدافع باتجربه را در لیست فروش قرار داده بود.

1724784

با انتقال بازیکنانی مانند ژول کُنده و آندریاس کریستنسن به بارسلونا، دیگر فرصتی برای اومتیتی برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت باقی نمانده بود. این بازیکن در تور پیش فصل بارسلونا در ایالات متحده نیز غیبت داشت و اگرچه اخبار ابتدا حاکی از انتقال او به رن فرانسه بود، اما در نهایت اومتیتی راهی لیگ ایتالیا شد.

حالا امروز باشگاه بارسلونا رسما اعلام کرد که ساموئل اومتیتی برای انتقال به لچه با این باشگاه به توافق رسیده و به این تیم تازه وارد در سری آ پیوسته است. قرارداد این بازیکن یک‌ساله است، حقوقش توسط باشگاه اسپانیایی پرداخت می‌شود و لچه با توجه به تعداد بازی‌های اومتیتی به بارسلونا پول خواهد داد. همچنین بند خریدی در قرارداد ساموئل اومتیتی با لچه وجود ندارد.

دیدگاه‌ها