کد خبر : 1840236 | 03 شهریور 1401 ساعت 17:18 | 45.5K بازدید | 11 دیدگاه

چهار بازی ناکامی آبی‌ها برابر مس در طول 90 دقیقه

لبخندهای حسین‌خانی پس از حذف استقلال (عکس)

در چهار تقابل قبلی استقلال و مس کرمان، آبی‌های پایتخت در پایان 90 دقیقه موفق به غلبه بر حریف خود نشده‌اند.

لبخندهای حسین‌خانی پس از حذف استقلال (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مس کرمان پس از سال‌ها به لیگ برتر بازگشته و شاگردان حسین‌خانی باید امروز در استادیوم آزادی به مصاف مدافع عنوان قهرمانی بروند. استقلال در حضور هواداران خودی به مصاف مسی‌ها می‌رود و در اندیشه کسب دومین پیروزی خود در فصل جدید است.

اما نکته جالب درخصوص مصاف‌های دو تیم، ناکامی استقلال در 4 دیدار قبلی و در طول 90 دقیقه بوده است. در آخرین فصل حضور مس در لیگ برتر، هر دو دیدار رفت و برگشت دو تیم با نتیجه تساوی یک – یک به پایان رسید.

بازی رفت در استادیوم آزادی برگزار شد که مس با گل دقیقه 2 مصطفی شجاعی از استقلال پیش افتاد و در ادامه سیاوش اکبرپور بازی را به تساوی کشاند. در دیدار برگشت نیز و در تاریخ 11 بهمن 92، دو تیم در کرمان با هم روبه‌رو شدند که قاضی برای استقلال گلزنی کرد و ادینهو هم در لحظات پایانی بازی، گل تساوی را وارد دروازه آبی‌ها کرد.

1738346

چهار روز پس از آن، دو تیم در مرحله نیمه نهایی جام حذفی و در هوای برفی تهران به مصاف هم رفتند. لوسیانو ادینهو در دقیقه 7 دروازه استقلال را باز کرد و سپس امیرحسین صادقی حساب کار را به تساوی تغییر داد.

1738347

در شرایطی که دو تیم خود را برای بازی در وقت‌های اضافه آماده می‌کردند، ادینهو در دقایق پایانی باز هم دروازه استقلال را باز کرد تا مس راهی دیدار فینال شود. فرزاد حسین‌خانی، سرمربی امروز مس نیز یکی از بازیکنان ثابت این تیم در آن بازی بود که البته با نظری بازیکن وقت استقلال نیز وارد درگیری لفظی شده بود.

1738345

پس از سه ناکامی متوالی استقلال برابر مس، دو تیم در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی فصل 95 – 96 با هم دیدار کردند که بازی در پایان 90 دقیقه با تساوی بدون گل به پایان رسید تا آبی‌ها برای چهارمین مسابقه متوالی نتوانند در طول 90 دقیقه حریف خود را شکست دهند. البته این بازی به وقت‌های اضافه کشیده شد که استقلال با گل دقیقه 113 محسن کریمی از سد حریف خود عبور کرد.

1738343

دیدگاه‌ها