کد خبر : 1840247 | 03 شهریور 1401 ساعت 18:25 | 28.5K بازدید | 4 دیدگاه

گزارش موندودپورتیوو

اعاده حیثیت بی‌نتیجه 2 بازیکن مازاد بارسا برابر سیتی

شب گذشته سه گل بارسا برابر سیتی را بازیکنانی زدند که بارسا تمایلی به حفظ‌ آنها ندارد. با وجود این درخشش اما جدایی دو بازیکن تقریبا قطعی است.

اعاده حیثیت بی‌نتیجه 2 بازیکن مازاد بارسا برابر سیتی

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا و منچسترسیتی شب گذشته در نوکمپ و با حضور 91 هزار تماشاگر به مصاف هم رفتند و در نهایت بازی 3-3 مساوی شد. درآمد حاصل از این بازی برای مبارزه علیه بیماری ALS هزینه خواهد شد. دیداری که با تلاش‌های خوان کارلوس اونسوئه، مربی و دروازه‌بان سابق بارسلونا، که مبتلا به این بیماری است، به انجام رسید.

1738299

در این بازی ابتدا سیتی به گل رسید اما پی‌یر امریک اوبامیانگ، ستاره گابنی کار را به تساوی کشاند. او دقیقه 56 تعویض شد و هنگام خروج از زمین، چهره‌اش گویای همه چیز بود. بارسلونا در نیمه دوم توسط فرانکی دی‌یونگ و ممفیس دیپای، به دو گل دیگر نیز رسید. جالب اینکه هر سه بازیکنی که برای برای بارسا در این بازی گلزنی کردند، بازیکنانی هستند که در فهرست خروج باشگاه قرار دارند. 

1738298

بارسا هفته‌ها تلاش کرد تا فرانکی دی‌یونگ متقاعد به جدایی شود. منچستریونایتد سخت علاقه‌مند به او بود ولی دی‌یونگ حاضر به جدایی از بارسا نشد. بارسلونا به دی‌یونگ گفته است که در صورت ماندنی شدن، باید قراردادی جدید امضا کند و در آن دستمزد او 50 درصد کاهش خواهد یافت. دی‌یونگ اما بدون توجه به این تهدید، معتقد است که کسی نمی‌تواند او را وادار به امضای قراردادی جدید کند.

1738294

ممفیس دیپای و امریک اوبامیانگ نیز احتمالا در یک هفته پیش رو از بارسا خواهند رفت. اوبامیانگ با چلسی به توافق رسیده و مذاکرات دو باشگاه برای رقم نهایی انتقال ادامه دارد. بارسا همچنین مشکلی برای فسخ قرارداد دیپای ندارد ولی ستاره هلندی که به نظر می‌رسید راهی یوونتوس خواهد شد، بر سر دستمزد با بیانکونری به توافق نرسید و وضعیت انتقال او نامشخص است. برای ثبت قرارداد ژول کُنده و خرید مارکوس آلونسو، جدایی اوبامیانگ و دیپای از بارسلونا حیاتی است.

دیدگاه‌ها