کد خبر : 1840250 | 03 شهریور 1401 ساعت 18:45 | 17.8K بازدید | 4 دیدگاه

گزارش میرر

کلوپ 6 روز وقت دارد؛ بلینگام منجی لیورپول می‌شود؟

یورگن کلوپ کمتر از یک هفته فرصت دارد تا در مورد خرید جود بلینگام به جمع‌بندی نهایی برسد. ستاره جوان دورتموند شاید بتواند لیورپول را از بحران کنونی خارج کند.

کلوپ 6 روز وقت دارد؛ بلینگام منجی لیورپول می‌شود؟

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول فصل جدید را با پیروزی بر منچسترسیتی و فتح سوپرجام انگلیس آغاز کرد اما در لیگ برتر پس از سه بازی با کسب دو امتیاز در رده شانزدهم قرار دارد. لیورپول یکی از مدعیان قهرمانی است ولی بدترین شروع ممکن را داشته است. یکی از مشکلات لیورپول به مصدومیت هافبک‌های این تیم بر می‌گردد. تیاگو و نبی کیتا همچنان مصدومند و فابینیو نیز در بازی اخیر برابر منچستریونایتد توانست به شرایط بازی برسد و در نیمه دوم به میدان رفت. 

1730622

یورگن کلوپ تیمش را در بازی حساس برابر یونایتد با هافبک‌هایی چون جوردن هندرسون، هاروی الیوت و جیمز میلنر راهی زمین کرد و نتیجه نگرفت. او روی نیمکت نیز بازیکنانی مثل فابینیو و فابیو کاروالیو را داشت. لیورپول 2-1 باخت و نشانی از روزهای خوب خود نداشت.

طبق ادعای میرر، نبی کیتا به یورگن کلوپ اطلاع داده که قصد جدایی دارد و ممکن است به فاصله کمتر یک هفته تا پایان نقل و انتقالات، لیورپول مجبور به خرید هافبک جدید شود. گزینه شماره یک لیورپول نیز جود بلینگام، ستاره انگلیسی دورتموند است. لیورپول خرید بلینگام 19 ساله را برای فصل بعد مدنظر داشت ولی ممکن است مجبور شود زودتر برای جذب او اقدام کند.

1718950

میرر نوشته است که بلینگام از علاقه لیورپول باخبر است ولی برای قبول پیشنهاد این باشگاه تردید دارد. او در دورتموند جایگاه محکمی دارد ولی مطمئن نیست که در لیورپول هم در ترکیب ثابت قرار بگیرد. با بازگشت هافبک‌های مصدوم، کلوپ می‌تواند بار دیگر به ترکیب دلخواهش برسد و مشخص نیست که در صورت انتقال بلینگام، او در ترکیب ثابت قرمزها قرار بگیرد. از سوی دیگر رئال مادرید هم بلینگام را برای فصل بعد می‌خواهد. لیورپول 6 روز فرصت دارد تا در مورد بلینگام تصمیم گیری کند. کلوپ یا به او وعده حضور در ترکیب ثابت را خواهد داد یا قرمزها فصل بعد باید با رئال برای خرید او رقابت کنند. میرر همچنین نوشته است که دورتموند روی این بازیکن 120 میلیون یورو قیمت گذاشته که این خود یک مانع بزرگ دیگر محسوب می‌شود.

دیدگاه‌ها