کد خبر : 1840256 | 03 شهریور 1401 ساعت 19:10 | 2.5K بازدید | 2 دیدگاه

اینزاگی: لاتزیو قوی است و باید مراقب باشیم

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر معتقد است که دیدار برابر لاتزیو برای تیمش دشوار خواهد بود.

اینزاگی: لاتزیو قوی است و باید مراقب باشیم

به گزارش "ورزش سه"، اینتر جمعه شب در چارچوب رقابت‌های هفته سوم لیگ ایتالیا به مصاف لاتزیو خواهد رفت. 
این بازی برای اینزاگی بسیار خاص است، چرا که باید بار دیگر به‌عنوان سرمربی حریف به رم و به ورزشگاه خانگی لاتزیو برگردد و می‌گوید تیم سابقش از قدرت بسیار زیادی برخوردار است. 
این مربی ایتالیایی در نشست خبری پیش از بازی گفت:« ما با تیمی قوی روبه‌رو هستیم که این تابستان قوی‌تر هم شده است. آنها بهترین بازیکنان‌شان را حفظ کرده‌اند و همه ما می‌دانیم که با تیمی آماده برابر هوادارانش روبه‌رو خواهیم شد. باید بسیار مراقب باشیم.»
او درباره رویارویی با مائوریتزیو ساری اظهار کرد:« او مربی خوبی است، وقتی در یوونتوس و ناپولی بود با او دیدار کردم. رابطه بسیار خوبی با چیرو ایموبیله دارم. او چند فصل خوب و مهم با من بود اما فصل گذشته هم بازیکن خوبی برای ساری بود. این بازی خاصی است و همه ما می‌خواهیم عملکرد خوبی داشته باشیم. امیدوارم ایموبیله هر بازی گل بزند اما فردا را استراحت کند.»

1707389
اینزاگی درباره شرایط میلان اشکرینیار و روملو لوکاکو اضافه کرد:« اشکرینیار شرایط خوبی دارد. او متمرکز است و پیشرفت کرده است. این بازیکن فصل را با مصدومیتی که در اردوی تیم ملی به آن دچار شده بود شروع کرد. لوکاکو در دو بازی اول عملکرد خوبی داشت. ما در حال پیدا کردن ساختارمان هستیم و می‌دانستیم که باید چند بازی انجام دهیم تا به اوج برسیم.»
سرمربی اینتر درباره شرایط تیمش گفت:« ما فصل را خوب شروع کردیم و در تلاش هستیم که پیشرفت کنیم. فصلی فشرده با تنها یک وقفه در پیش داریم. همه باید در دسترس باشند و فردا همه به‌جز هنریک میختاریان را در اختیار داریم. می‌دانم که تغییراتی نیاز است و تیم هم چنین حسی دارد اما من باید هر بازی انتخاب‌هایی داشته باشم و سه یا چهار بازیکن را بسته به حریفان تغییر دهم.»

دیدگاه‌ها