کد خبر : 1840278 | 03 شهریور 1401 ساعت 20:16 | 28.5K بازدید | 7 دیدگاه

خیابانی مجری افتتاحیه چمن ورزشگاه وطنی (عکس)

خیابانی که این روزها به‌واسطه اظهار نظر درباره بازیکنان قدیمی فوتبال ایران خبرساز شده است به‌عنوان مجری در ورزشگاه وطنی حضور دارد.

خیابانی مجری افتتاحیه چمن ورزشگاه وطنی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، یکی از اتفاقات مهم روز اول هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر بازگشت تیم فوتبال نساجی مازندران به ورزشگاه خانگی است؛ استادیومی که سال گذشته به دلیل داشتن چمن مصنوعی نتوانست در لیگ برتر میزبانی کند و قرمزپوشان قائمشهری به همین دلیل در شهرهای مختلفی نظیر مشهد و اصفهان به مصاف رقبا رفتند.
این ماجرا امسال هم ادامه داشت و نساجی مازندران در دو بازی ابتدایی مسابقات در ورزشگاه نقش جهان بازی کرد؛ یکی دیدار هفته اول که مقابل مس رفسنجان بود و آنها میزبان بودند و دیگری مصاف با سپاهان که البته در این مسابقه نماینده اصفهان میزبان مسابقه بود.
حالا و در هفته سوم لیگ بیست و دوم درنهایت شرایط بازگشت تیم نساجی مازندران به ورزشگاه وطنی مهیا شد و به همین‌منظور مراسم ویژه‌ای برای این بازگشایی در نظر گرفته شده بود که جواد خیابانی هم به‌عنوان مجری این مراسم انتخاب شد.
نکته جالب توجه درباره خیابانی که گزارش‌های او توجهات زیادی را به خود در فضای مجازی جلب می‌کند، اظهارنظر روزهای اخیر او درباره بازیکنان قدیمی تیم فوتبال استقلال است که بار دیگر او را به یکی از سوژه‌های پربازدید تبدیل کرده است.
عکس‌ها معین نادری

1738408
1738410
1738411

دیدگاه‌ها