کد خبر : 1840293 | 03 شهریور 1401 ساعت 21:59 | 3.4K بازدید | 3 دیدگاه

قرعه کار ما را دشوار کرده است؛

تارتار: می‌توانستیم برنده باشیم اما بدشانس بودیم

مهدی تارتار می‌گوید ذوب آهن موقعیت های خوبی برای گلزنی برابر مس رفسنجان داشت اما مدافعان این تیم با از خودگذشتگی مانع این اتفاق شدند.

تارتار: می‌توانستیم برنده باشیم اما بدشانس بودیم

به گزارش ورزش سه، ذوب آهن اصفهان امروز هم مانند دو بازی گذشته با نتیجه مساوی زمین را ترک کرد؛ مهدی تارتار در نشست خبری پس از دیدار با مس رفسنجان گفت: پیش از اینکه درباره بازی صحبت کنم از هواداران تشکر می‌کنم که امروز خیلی خوب از ما حمایت کردند و در نیمه دوم با حمایت هایشان تیم حریف را به عقب بردند و ما می‌توانستیم حتی برنده باشیم.

وی افزود: بازی نزدیک بود و هر دو تیم شناخت خوبی از هم داشتند. بازی در نیمه اول متعادل بود و موقعیت خاصی ایجاد نشد تا اواخر نیمه که صحنه پنالتی به وجود آمد و باید کارشناسی صورت بگیرد اما با شناختی که از دکتر بیژن حیدری و همکاران ایشان دارم، مطمئنم که ایشان به راحتی اشتباه نمی‌کنند. من هنوز صحنه را ندیدم و اعتقاد بسیار زیادی به داوری آقای حیدری دارم؛ ایشان از داوران باکیفیت ما هستند و در ادامه راه برایشان آرزوی موفقیت دارم.

تارتار در خصوص نیمه دوم مسابقه توضیح داد: در ۱۵ دقیقه ابتدایی نیمه دوم مس بهتر از ما کار کرد و ما یک مقدار بد عمل کردیم اما سه تعویض همزمان کفه ترازو را به سمت ما برگرداند و کاملا مسلط شدیم و مس را در نیمه خودش حبس کردیم. موقعیت هایی داشتیم که مس جانانه دفاع کرد و از خودگذشتگی کردند و البته ما هم کمی در زدن ضربات آخر کم دقت بودیم.

سرمربی ذوب آهن ادامه داد: در مجموع کیفیتِ تیمی خوبی داشتیم؛ به خصوص در ۳۰ دقیقه پایانی بازی. از بچه ها تشکر می‌کنم که خیلی خوب و کم اشتباه بودند و موقعیت خاصی به تیم خوب مس رفسنجان ندادیم. مس جزو تیم های با برنامه و آقای ربیعی هم از مربی های جوان و آینده‌دار فوتبال ما هستند و برایشان در ادامه راه آرزوی موفقیت می‌کنم.

1737602

تارتار در پاسخ به اینکه خط حمله مس چقدر توانست تیم او را آزار بدهد گفت: فکر می‌کنم بیشتر دفاع ما خط حمله آنها را اذیت کرد و کاملا آنها را کنترل کردیم و موقعیت خاصی ندادیم. به جز صحنه پنالتی موقعیت خطرناکی نداشتند ولی ما چندین موقعیت خوب به خصوص در ضربات ایستگاهی داشتیم و حتی اواخر بازی اسلامی موقعیت بسیار خوبی داشت که به خاطر جوانی اش تعلل کرد. در مجموع از کیفیت فنی تیم‌مان راضی هستیم.

او در واکنش به اینکه با مصدومیت باقرپسند بازیکن جدیدی در این پست به ذوب آهن اضافه خواهد شد یا خیر بیان کرد: اگر بازیکن باکیفیت و آزادی در بازار باشد احتمال دارد جایگزین کنیم.

تارتار در خصوص سه تساوی در سه هفته ابتدایی لیگ برتر گفت: ما واقعا در هر سه بازی برای برد وارد زمین شدیم اما قرعه بسیار سختی که به ما خورده، کارمان را سخت کرده است. بازی اول در شروع نیمه دوم 10 نفره شدیم و در بازی دوم تا دقیقه ۹۷ از تراکتور پیش بودیم که متاسفانه مدافع سرزن‌مان به خاطر آسیب‌دیدگی بیرون آمد و دوباره 10 نفره شدیم و گل مساوی دریافت کردیم. امروز هم بدشانس بودیم و می‌توانستیم برنده بازی باشیم اما ما با تیم هایی بازی کردیم که برای قهرمانی و سهمیه بسته شده‌اند و این نشان می‌دهد تیم ما هم کمتر از آنها نیست. بچه های ما باید به خودشان ایمان داشته باشند و باور کنند ما امسال تیم خوبی داریم و می‌توانند در آینده حرف های زیادی برای گفتن داشته باشند.

دیدگاه‌ها