کد خبر : 1840295 | 03 شهریور 1401 ساعت 22:05 | 19.8K بازدید | 8 دیدگاه

بنزما و پوتیاس، بازیکنان سال یوفا (عکس)

جایزه بهترین فوتبالیست سال یوفا در بخش‌ مردان و زنان به کریم بنزما و الکسیا پوتیاس تعلق گرفت.

بنزما و پوتیاس، بازیکنان سال یوفا (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، کریم بنزما که سال گذشته فصلی درخشان را پشت سر گذاشته و در کنار هم‌تیمی‌هایش در رئال مادرید فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد؛ امشب از سوی یوفا به عنوان بهترین فوتبالیست مرد سال 2022 معرفی شد.

در مراسم قرعه‌کشی فصل پیش روی چمپیونزلیگ، یوفا بهترین‌های فصل گذشته را معرفی کرد. یکی از مهمترین جوایز یعنی بهترین فوتبالیست سال به ستاره فرانسوی رئال مادرید تعلق گرفت. بنزما در فصل گذشته لیگ قهرمانان 12 بار به میدان رفت، 15 گل به ثمر رساند و یک پاس گل داد.

1738480

انتظار می‌رود بنزما امسال به جایزه فردی دیگری هم دست پیدا کند؛ توپ طلا. رئال مادرید با درخشش بنزما فصلی درخشان را پشت سر گذاشت و علاوه‌بر قهرمانی در چمپیونزلیگ و لالیگا فاتح سوپرجام اسپانیا و سوپرجام اروپا هم شد.

در فوتبال زنان جایزه بهترین فوتبالیست فصل گذشته به الکسیا پوتیاس رسید. کاپیتان تیم زنان بارسلونا و ملی‌پوش اسپانیایی فصل گذشته با پیراهن بارسا و لاروخای زنان درخشید و بسیاری از کارشناسان فوتبال زنان او را بهترین فوتبالیست حال حاضر زن دنیا می‌دانستند. او سال گذشته هم این جایزه را به‌دست آورده بود.

1738481

جالب اینجا است که پوتیاس پیش از شروع رقابت‌های یورو2022 زنان با مصدومیت مواجه شد و نتوانست با تیم ملی کشورش در این رقابتها حضور داشته باشد. او امشب با قدمهایی آرام روی صحنه رفت تا جایزه خود را دریافت کند.

دیدگاه‌ها