کد خبر : 1840299 | 03 شهریور 1401 ساعت 22:19 | 26.1K بازدید | 21 دیدگاه

تاوان جوانی تیم‌مان را می‌دهیم؛

حسین‌خانی: استقلالی‌ها با حواشی وقت بازی را گرفتند

فرزاد حسین‌خانی می‌گوید بازیکنانش با تمام وجود برای سربلندی مس تلاش کردند و یک بازی تماشاگرپسند ارائه دادند.

حسین‌خانی: استقلالی‌ها با حواشی وقت بازی را گرفتند

به گزارش ورزش سه، فرزاد حسین‌خانی سرمربی مس کرمان پس از شکست ۱-۰ مقابل استقلال در نشست خبری حاضر شد و گفت: همانطور که در کنفرانس پیش از بازی هم گفتم بچه های ما انگیزه بالایی داشتند و تمرینات خوبی را هم پشت سر گذاشته بودیم؛ از عملکرد آنها در طول بازی راضی هستیم. بازیکنانم جانانه زحمت کشیدند و تلاش خودشان را برای سربلندی تیم کردند اما یک جاهایی کار از دست ما در رفت و متاسفانه آسیب دیدیم.

او ادامه داد: می‌توانستیم یک بازی بدون هدف و بسته ارائه بدهیم اما سعی کردیم یک بازی خوب و تماشاگرپسند انجام بدهیم که فکر می‌کنم بچه ها در این زمینه خوب عمل کردند. همانطور که قبلا گفتم تیم ما جوان است و تاوان جوانی تیم‌مان را می‌دهیم. انشاالله در ادامه راه سعی می‌کنیم به هماهنگی بیشتری برسیم و نتایج بهتری کسب کنیم.

حسین‌خانی در واکنش به اینکه بازیکنان او در نیمه دوم با بازیکنان حریف درگیر شدند و نیمکت تیمش هم به ریخت بیان کرد: من سعی کردم روی بازی متمرکز باشم و اگر اتفاقی هم افتاد فکر نمی‌کنم از سمت تیم ما باشد. به هر حال این اتفاقات در فوتبال هست و بچه ها باید روز به روز با تجربه تر عمل کنند و اسیر اتفاقات نشوند. تیم حریف توانست در دقایقی به خوبی با همین حرکات وقت بازی را بگیرد؛ چیزی بود که پیش‌بینی نکرده بودیم. باید بیشتر از این کار و تلاش کنیم تا وضعیت بهتری را رقم بزنیم.

وی در خصوص اینکه تیم او تحت تاثیر نام استقلال قرار نگرفته بود گفت: قبل از بازی نکات لازم را به بازیکنان گوشزد کرده بودیم و همه جوره آماده بازی بودیم. از لحاظ روحی و روانی بچه ها را آماده کرده بودیم که اسم استقلال و شرایط استقلال روی بچه ها تاثیر نگذارد و در این بحث خوب عمل کردیم.

سرمربی مس درباره دلیل باخت تیمش به استقلال بیان کرد: در بحث تاکتیکی، راه های گلزنی استقلال را به خوبی شناسایی کرده بودیم و می‌دانستیم دنبال ارسال از کناره ها هستند و در این بحث هم در نیمه اول، در یکی دو مورد تمرکز لازم را نداشتیم و موقعیت گل دادیم. در نیمه دوم بهتر عمل کردیم و روی ارسال تیم حریف هم تاثیر داشتیم اما دفع ناقص باعث شد که بچه ها روی توپ بعدی هم تمرکز لازم را نداشته باشند. به هر حال این برد را به مجموعه استقلال تبریک می‌گویم.

حسین‌خانی در پاسخ به اینکه به عنوان یک بازیکن جوان چه نظری درباره کیفیت تیم هایی که سرمربی خارجی جذب کرده‌اند دارد گفت: برای اینکه درباره کیفیت لیگ برتر صحبت کنیم نیاز به زمان بیشتری است. اعتماد کردن به مربی های جوان هم زمان می‌خواهد و مدیران باید یک تاوان از این بابت بدهند و مربیان جوان هم باید از فضایی که به آنها داده می‌شود؛ نهایت استفاده را ببرند. خوشحالیم که مسئولان باشگاه مس در این بحث به ما اعتماد کردند و سعی می‌کنیم با همکاران و مجموعه بازیکنان خوبی که داریم در ادامه راه جواب اعتماد این عزیزان را بدهیم.

ویدئو: 258383

دیدگاه‌ها