کد خبر : 1840305 | 03 شهریور 1401 ساعت 22:44 | 25.5K بازدید | 18 دیدگاه

این برد استقلال تقدیم به هواداران خاص!

پس از مدت‌ها انتظار، درهای استادیوم آزادی به روی بانوان هم باز شد تا آزادی رنگ و لعاب دیگری به خود بگیرد.

این برد استقلال تقدیم به هواداران خاص!

به گزارش "ورزش سه"، شامگاه سوم شهریور در تاریخ فوتبال ایران ثبت خواهد شد. جایی که فارغ از رنگ‌ها، بانوان توانستند برای اولین بار در یک بازی لیگ برتری جهت حمایت از تیم خود وارد استادیوم آزادی شوند. ظاهرا فعلا تنها استادیومی که از لحاظ زیر ساخت آمادگی پذیرایی از بانوان را دارد، ورزشگاه آزادی است اما به مرور زمان با آماده شدن تمام استادیوم‌ها، همه بانوان می‌توانند راهی ورزشگاه‌ها شوند.

این جو مثبت در آزادی قطعا زمینه ساز اتفاقات خوبی در آینده خواهد شد. امشب با حضور بانوان، جو استادیوم زیباتر شده بود و آقایان نیز در شعارهایشان وسواس به خرج می‌دادند.

در شروع بازی سید حسین حسینی به عنوان کاپیتان تیم، جهت استقبال از بانوان به جایگاه ۵ آمد و جو استادیوم جذاب تر هم شد. پس از حسینی این بار ساپینتو پاسخ ابراز احساسات بانوان را داد و پیش از شروع بازی به استقبال آن‌ها رفت.

1738507

اگر چه تعداد بانوان کم بود اما در ساق‌های بازیکنان استقلال این امر مشهود بود که با تمام وجود می‌خواهند به پیروزی برسند تا اولین خاطره بانوان شیرین باشد. شلیک یامگا جایگاه ۵ را منفجر و آزادی را عرق در شادی کرد. استقلال توانست در دقایق پایانی از تک گل ارزشمند خودش محافظت کند و این بازی با برتری شاگردان ساپینتو به پایان رسید.

پس از پایان بازی، ساپینتو با تمام وجود رو به جایگاه ۵ خوشحالی کرد و این برد را تقدیم به بانوان کرد. پس از او، بازیکنان به صورت دسته جمعی به سمت آن‌ها رفتند تا خاطره خوشی از اولین حضور دختران آبی در تاریخ ثبت شود.

امشب تاریخ از نو نوشت و تابوی حضور بانوان در استادیوم‌ها شکسته شد.

عکس‌ها: امیر خیرخواه

1738509
1738510
1738511
1738512

دیدگاه‌ها