کد خبر : 1840310 | 03 شهریور 1401 ساعت 22:52 | 23.6K بازدید | 3 دیدگاه

تبریک وینیسیوس به بنزما: تو بهترینی! (عکس)

وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی رئال مادرید، دریافت جایزه بهترین بازیکن سال اروپا را به کریم بنزما تبریک گفت.

تبریک وینیسیوس به بنزما: تو بهترینی! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مراسم قرعه‌کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان دقایقی قبل در استانبول برگزار و جوایز برترین بازیکنان مرد و زن فوتبال اروپا نیز اهدا شد. 
همانطور که انتظار می‌رفت بنزما که عملکردی خیره‌کننده در ترکیب رئال مادرید از خود به نمایش گذاشته بود، جایزه بهترین بازیکن مرد فوتبال اروپا را از آن خود کرد. 
این بازیکن فرانسوی یکی از ارکان اصلی قهرمانی فصل گذشته تیم کارلو آنچلوتی در رقابت‌های لیگ قهرمانان و همچنین لالیگا بود. این در حالی است که این مربی ایتالیایی نیز جایزه بهترین مربی سال اروپا را از آن خود کرد. 

1738520
وینیسیوس جونیور که به همراه بنزما بهترین زوج هجومی فوتبال اروپا را تشکیل داده بودند با انتشار تصویری از این ستاره فرانسوی در حالی که جایزه بهترین بازیکن سال اروپا را در استانبول دریافت کرده بود، کسب این افتخار را به او تبریک گفت و نوشت:« تو بهترین هستی بنزما».
این بازیکن فصل گذشته موفق شد 15 گل در 12 بازی برای رئال مادرید در لیگ قهرمانان به ثمر برساند و هت تریک او در دیدار برگشت برابر پاری سن ژرمن در مرحله یک هشتم این رقابت‌ها باعث شد که این تیم موفق به عبور از سد این رقیب قدرتمند شود و شانس کسب عنوان قهرمانی را به دست آورد. 
او همچنین در دیدار برابر چلسی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان هم عملکردی خیره‌کننده را به نمایش گذاشت و بسیاری پیش‌بینی کرده بودند که بنزما به عنوان بهترین بازیکن سال اروپا انتخاب شود.

دیدگاه‌ها