کد خبر : 1840321 | 03 شهریور 1401 ساعت 23:22 | 12K بازدید | 9 دیدگاه

مصاف با قهرمان آفریقا قطعی شد؛

فدراسیون سنگال بازی با ایران را تایید کرد

شاگردان دراگان اسکوچیچ در یکی از مسابقات تدارکاتی فیفادی پیش رو، مقابل سنگال قرار خواهند گرفت.

فدراسیون سنگال بازی با ایران را تایید کرد

به گزارش "ورزش سه"، پس از فیفادی قبلی که انتقاد زیادی را به سوی مسئولان فوتبال روانه کرد آنها تمام تلاششان را برای بهبود آخرین اردوی پیش روی تیم ملی در آخرین فیفادی، پیش از اعزام تیم به رقابت‌های جام جهانی به کار گرفته‌اند و قرار است تیم ملی در فاصله چند روز سه بازی برگزار کند.
اولین بازی تیم ملی روز بیستم یا بیست و یکم شهریور مقابل تیم امید برنامه ریزی شده است و سپس شاگردان اسکوچیچ روز اول مهرماه در اتریش مقابل اروگوئه قرار خواهند گرفت.
حالا و در آخرین به‌روز رسانی در شرایطی که اخباری پیرامون بازی ایران و سنگال در تاریخ پنجم مهرماه وجود داشت، فدراسیون فوتبال سنگال این مسابقه را به تقویم خود وارد کرد تا مصاف برابر قهرمان آفریقا برای کادر فنی تیم ملی و بازیکنان قطعی شده باشد.

با این وصف تیم ملی فوتبال ایران پس از مصاف با اروگوئه که در گروه هشتم رقابت‌های جام جهانی در کنار غنا، پرتغال و کره جنوبی قرار گرفته و از مصاف با ایران برای آشنایی بیشتر با تیم‌های آسیایی و دیدار با کره جنوبی بهره می‌برد؛ به مصاف سنگال می‌رود. سنگال هم در گروه اول مسابقات در کنار اکوادور، هلند و قطر قرار گرفته و مصاف با ایران را به نوعی شبیه‌سازی دیدار با قطر، میزبان مسابقات در نظر گرفته است.

1738543

دیدگاه‌ها